Gå til innhold

Henting av telt for avd sør


RonnyS

Anbefalte innlegg

NLRK avd sør har nå endelig kjøpt Quick-up telt fra O.B.Wiik som holder til i Industriveien 13, Skedsmokorset.

Jeg er litt usikker på hvor stort teltet er sammenslått, men oppslått er det 3x6 meter, og med vegger leveres det i to bagger.

Avd Numedal har kjøpt tilsvarende, og iflg dem er det ikke veldig plasskrevende.

Så er spørsmålet om noen kan hente dette, og få det ned til oss på Sørlandet. Evt passe på dette til vi selv har en bil den veien.

 

Ronny S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Dersom noen kan få teltet fra fra OB Wiig til meg i Oslo, skal det komme seg videre sørover til Arendal/Grimstad. Jeg har ikke anledning til å hente på Skedsmo, men kan ta imot i Oslo sentrum dag/kveld etter avtale. Så, kan noen ta første etappe?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Heisann godtfolk.

 

Regner med at jeg før eller siden trenger hjelp av dere, så da kan jo jeg starte med å hjelpe dere :)

 

Skal til Oslo i morgen, regner med at jeg skal kjøre min tilårskomne Volvo850 frem og tilbake. Regner med at jeg kan få lagt inn henting av telt på Skedsmo. også. Da kan isåfall telt hentes I Grimstad. Har også 2 stk Discovery som jeg hadde håpt å få se på - Er jeg gal av meg blir det buss inn, og Discovery tilbake, da må jeg isåfall ta forbehold om at jeg faktisk kjører bil tilbake....

 

Vi får se.

 

regner med at Teltet ligger hos O.B. Wiik AS, Industriveien 13, Skedsmokorset, Skedsmo ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hadde vært kjempeflott om du hadde klart dette.

I Grimstad har vi mange medlemmer, og jeg er sikker på at noen av disse kan ta vare på teltet frem til vi får det i klubbhengeren.

Og adressen du har stemmer ja :)

 

Ronny S

Endret av RonnyS
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eneste problemet måtte være om jeg kjøper bil med 8 ekstra dekk, samt at jeg skal ha med et seilbrett hjem. Seilbrettet får plass på taket, men dekka bør vel gå inni en evt. "ny" Discovery. Kjøper jeg disco'n er det heller ikke sikkert at jeg kan komme meg innom O.BWiik på dagtid :(

 

(hva slags åpningstider har de på OB Wiik? )

 

Edit: Argh - tyrkleif

Endret av finnarne
Lenke til kommentar
Del på andre sider

-Si ifra om detta går i dass, jeg går i barseltåke for tiden og er i det som kalles omsorgspermisjon - luftetur oppom Skjitsmo kan sikkert ordnes i.l.a en middels arbeidsdag slik at far får sett dagslys og andre mennesker.

 

Bor på Adamstua, og har "døgnåpent" iht til Oda Johanne, vår nye "sjef i Heimen".

 

mvh,

Yngve S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Rudeboy

 

Finnarne er på vei til Oslo nå, men kan slite litt med å rekke åpningstiden hos OB.Wiik. Men får han tak i teltet, så tar han det med hjem til Grimstad.

Så om du kunne tatt kontakt med ham, og evt fått dette ut fra lageret før de stenger ca 15.00 - 15.30 i dag...

 

Ring meg gjerne på 975 71 249, så får du kontakinformasjon til Finnarne og OB.Wiik.

 

Ronny S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ah.

 

"-Hverdager etter denne helga..."

 

Det skulle jeg ha uttalt i innlegget.

 

Slenger en sms til oppgitt nr med samme info.

 

mvh,

Yngve S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke noe problem. Men det ble ikke noe disco på meg.

 

Var innom og kikket på denne på vei hjem. Fant akkurat ut at det var den som gikk for 30' en fredag for 3 uker siden, sannsynligvis gikk den for mindre, siden ble kjøpt av en oppkjøper.

 

Regner med at dere kan hjelpe meg en annen gang :)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...