Gå til innhold

Hvor i all verden?


sv1 erik

Anbefalte innlegg

Da tar jeg meg friheten til å fortsette.....:

Stikkord: Vesterled-utgangspunkt for leileder..

 

gallery_163_9_51148.jpg

 

arrrgg... <_< Trykket på feil knapp...... Rettet veileder til leileder.

Endret av terratracker
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 3,7k
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

Mest aktive i denne tråden

Postede bilder

Bildet er fra Wall Street, New York, og bygningen er New York Stock Exchange.

 

Spot on - akkurat når det stormet som værst over there... Mye bleke ansikter å spore...

 

Stemmer nok ikke at GZ er rett ved siden av, nei.

Endret av tigergutt
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, riktig. Vi ser ned på Onakalven på havsøya Ona som er kjent for 'leilederen' Ona Fyr.

 

Begynner å bli noen år siden nå, men har vært der ute noen ganger. Fantastisk flott plass!

 

Som tidligere sjømann synes jeg det er passende å lime inn en av båtene jeg har jobbet på, men hvor er bildet tatt?

 

gallery_4274_9_8503.jpg

Endret av LRD2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva skal vi si til det da? Riktig, riktig og feil...

 

Bildet er av Andedammen på UMB. Huset hvor jeg bodde fra 0-7år ligger bak trærne litt til venstre for midten. Norsk landbruksmuseum ligger rett bak fotografen. Cirkus og Tivoli er navnet på to bygninger 20 og 50 meter unna. Administrasjonen på UMB holder til i Cirkus...

Området er vel verdt et besøk en pen sommerdag. Innimellom er det åpen dag og da får man omvisning på mange av instituttene. Hesteskyss er det hele sommeren.

 

Dagfinn har'n

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er som Eivind sier Skogshorn, sett fra et lite stykke før man kommer helt opp til Lykkja. Omtrent ved Telefonkioskhytta til Telenor (nei den er ikke på bildet). Eivind tar pinnen videre.

Leken løp fra meg mens jeg jobbet.... kommer sterkere tilbake.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, men egentlig er det som Reodor beskriver: "Sju og tredve mil nordover, litt øst og oppover, ligger Flåklypa, ei lita fjellbygd under himmelhvelvingen. Sjølberga med både dampysteri og campingplass, lokalavis og egen TV-sender. Fritt for vær og vind, akkurat der morgensola renner opp over Storjuvet, bor sykkelreparatør og bygdeoriginal Reodor Felgen og hans to assistenter."

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.


×
×
  • Opprett ny...