Gå til innhold

oneten V8 1985


Ompa

Anbefalte innlegg

  • Svar 57
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

Annen kjekk info er at jeg har vert oppe å fôra den med litt strøm i dag for å se hva som kunne skje da! stort sett alle lys virker, dash-belysning, radio, vifte etc. i tillegg går motoren rundt, og det er liv i pluggledninga, prøvde med litt startgass men det var for lite igjen på boksen!

 

nesten så man rett og slett har lyst til å beholde den sjøl!

Hilsen Arne Martin :D:D:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du trenger ikke stue da veit du!! tven kan stå på kjøkkenet den!!

 

Fikk tips om dette alternative i en husannonse her i Vestfold;

<<Innhold

Enebolig over to plan og kjeller:

1. Etasje: Gang/vindfang, gang med trapperrom, kjøkken med enkel innredning, stue med vedovn og to soverom. Smøregrav under gulvet på et soverom

>>

Husannonse

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

og hvorfor har jeg ikke sett denne tråden før i dag ? :blink:blush

 

Wold pleier å møte opp med prøveskilter og hellig overbevisning..... funker sikkert denne gangen også.

da er det bare å lokke han med seg da :D;)

jeg er klar :D . den hadde jo tilogmed rust. noe jeg mer eller mindre frivillig tiltrekkes av.

 

dette er det nest feteste jeg kan tenke meg. det feteste er en 1958 88" med godkjent V8.... in my dreams :( .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.


×
×
  • Opprett ny...