Gå til innhold

Webasto bruksanvisning/manual


massive

Anbefalte innlegg

Takker.

Men er det forskjell på den jeg har(firkantet display) og de som har et display som er mer oval formet?

 

Har vært nede og startet den nå, så får vi se om bilen er varm og god etter en halvtime :)

Endret av massive
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er bare en designforskjell, displayene gjør den samme jobben. Så vidt jeg husker er det akkurat de samme knappene og funksjonene.

 

Håper den funker, det er utrolig deilig med Webasto-varm bil om morgenen!

 

 

:)

 

Ja, samme knappene og funksjoner, ser det ut som. Jeg har også den gamlere varianten. Webasto er veldig effektiv, en nytelse om morran! :) Men litt ymse hvor lang tid den varmer før den stopper spontant...Stort sett 30 min., men av og til det dobbelte. Bruker ca 0,5 liter på 1 time, har jeg hørt...

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Genial side. På grunn av eget latskap har vi etter to år fortsatt enda aldri brukt timerfunksjonen på Webastoen (bare flammeknappen). Fant en bruksanvisning en gang, men den sa noe om å trykke flammeknappen for å set'e. Fikk det aldri til å fungere, for den starter jo Webastoen umiddelbart. Dette så derimot ut til å fungere helt fint selv om vi har et eldre display. Den blinker ikke slik filmen viser, men venter man en stund så forsvinner tidsinnstillingen og 1-2-3 står i høyre side av displayet. Så nå kommer forhåpentligvis madammen ut til varm bil kl. 6 i morgen tidlig (etter å ha jobbet hele natten). Det tror jeg hun setter pris på... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...