Gå til innhold

Tilbys: Kristiansand - Bergen - Voss - Kristiansand


@le

Anbefalte innlegg

Ute i god tid ja, men men.

 

Jeg skal kjøre 90-en fra Krs, via Hovden/Haukeli, til Bergen søndag 15. desember. Denne veien er bilen så og si tom, kun litt tøy baki.

16. desember kjører jeg til Voss litt utpå dagen, og blir der til onsdag eller torsdag.

Fra Voss kjører jeg tilbake til Krs over fjellet igjen.

 

Fra Bergen så har jeg med meg endel deler, men det er fremdeles nokså god plass. Jeg kan eventuelt dra med meg en henger med kapell om noen vil det. Det merkes så og si ikke på dieselforbruket. Jeg skal uansett ikke ha noe for det, jeg skal jo samme vei uansett...

 

Kan jo fortelle at jeg har fått meg NAS-topp for de som ser for seg en pickup, så det er tørt (veeelll...) og fint :)

 

 

Så nå kan dere tenke ut om dere trenger noe et av stedene. Dere som allerede har sagt ifra til meg om mulige ting jeg skal ta med har selvfølgelig reservert plass.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fire stk 750r16 på felg som skal til Bergen. Jeg kan prøve å presse wold til å ta dem med til sørlandet........

Eivind

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Steike du er rask.

 

Arendal er igrunnen nokså langt unna Krs (kanskje ikke for Ronny S), men vi klarer nok å få trillet de den siste strekningen også skal du se :)

 

 

Edit: Men du la merke til at det er i desember? Ikke november altså?

Endret av @le
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Edit: Men du la merke til at det er i desember? Ikke november altså?

 

Oh yes. G90 er ikke vinterdekk......

 

 

 

Men har du plass?

Endret av EHS
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er helt kanon. Jeg har girkassa til wold i min varetekt, så jeg stapper hjulene inn i bilen hans når han kommer for å hente den.... ;)

 

Eivind

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, de er faktisk helt ok på bare vinterveier, for de blir ikke harde. ....men seiping er det ikke så mye av.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uææ...joooo..jaaa.

 

Nå har vi dette:

- Ei girkasse

- "Litt understellsbeskyttelse" (antakelig ikke tectyl)

- Moulded mat system

- Snorkel

- Wing top protectors (2 stk)

- Toppen av et seriedashboard?

- En serieforskjerm?

- Fire felger + skjermbreddere?

 

 

 

Dere som vet, hvor mye plass tar "moulded mat system" i pakket tilstand?

 

Joo...jeg skal nok få presset dette inn, men nå begynner det å bli alvorlig fullt tror jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
  • 4 uker senere...

Nå nærmer det seg, så de som skal ha noe fraktet en vei må få lainet det opp :)

 

Send meg en sms eller ring meg på 95115997, det er ikke alltid jeg rekker å se på forumet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjulene som skulle fra meg til Julius har på mystisk vis kommet seg over fjellet allerede....

 

....plutselig har du masse plass!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...