Gå til innhold

MEGET PEN 109


knuso

Anbefalte innlegg

  • Svar 97
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

Skal selges ja. :) Kanskje min misjon her i livet er og restaurere Land Rovere slik at andre kan ha glede av dei. :lol::P

 

Vi har da alle ein meining med og vere her på jorda veit du. :rolleyes::P

 

 

Satt akk å tenkte på det.

Du pusser opp og videreformidler gamle Land Rovere i høyt tempo!

Om noen år vil du ha heva standarden på den norske LR-parken med mange hakk. :D

En ekte entusiast! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Toyota 4runner (...) meget pen i karosseri (...)

 

Nei, DET ER DEN IKKE.

 

Det du mener er vel at den ikke har like mye rust som de andre?

 

...men å kalle en Yota 4runner PEN? Den er for drøy.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, DET ER DEN IKKE.

 

Det du mener er vel at den ikke har like mye rust som de andre?

 

...men å kalle en Yota 4runner PEN? Den er for drøy.

 

Skjønnhet kommer som kjent innenfra. :lol: ( Også er den TØFF utenpå ) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal selges ja. :) Kanskje min misjon her i livet er og restaurere Land Rovere slik at andre kan ha glede av dei. :lol::P

 

Vi har da alle ein meining med og vere her på jorda veit du. :rolleyes::P

 

Du kan jo ta Princen i samme slengen også B)

 

Ellers må jeg si meg enig med de andre talerne i denne tråden, tittet på salgsobjektet på Landstreffet, og jepps, bilen er et flott eksemplar, helt ulik de vrakene jeg bruker å kjøpe....

Endret av Theo
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Se i nederste venstre hjørne, hva er det som stikker fram der...? Neste prosjekt..? :rolleyes:

med_gallery_3235_9_61372.jpg

 

Ja det er ikke alle som har serie 1 prosjekt i fjøsen, rover V8 prosjekt i møkkakjelleren og

restaurert serie 3 på låven. :lol::P:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det er ikke alle som har serie 1 prosjekt i fjøsen, rover V8 prosjekt i møkkakjelleren og

restaurert serie 3 på låven. :lol::P:D

 

Sukk. Jeg har hverken fjøs, møkkakjeller eller låve :(

Lurer på hva jeg har gjort galt i mine tidligere liv siden jeg ikke ble gjenfødt som odelsgutt i Surnadale ..

 

Mvh Terje K.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Meget fin bil, uten unødvendig krimskrans! B)

 

Hvis ditt kall her i livet er å restaurere gamle Landrovere, må jo du være Guds gave til Landrover-folket! :lol::lol:

 

Og eg som trodde eg var Guds gave til Damene. Da har eg tatt feil da gitt. :lol::lol::P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sporer litt av her no men det er vel normalt her på forumet. :P

 

Det vart ikke noe skruving i dag men snikkering. Dukken Lise hadde ikke seng så da måtte far i snikkerboden :P for og

lage ei seng. Så no sover Lise godt. :):P

med_gallery_3235_9_39345.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ser ut som jentene dine skinner om kapp med sola! B)

Vi som er forvist til østlandet må ta til takke med gråvær, regn og blåst :(

Men det er vel vanskelig å la vær å smile når man reklamerer for en velholdt 109... :P

:unsure: ...men hvor mange pers. er den registrert for?

Ex-mil er jo ofte reg. med en hel drøss med seter...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:unsure: ...men hvor mange pers. er den registrert for?

Ex-mil er jo ofte reg. med en hel drøss med seter...

 

Den er no registrert for 2pers men eg har benkene bak så den kan registreres for 8pers.

Den vart registrert og EU kontrollert i full fart torsdagen når det var landstreff.

Og kjørte 400km ned til Rena om natten. Så eg fikk ikke tid til og vise den med biltilsynet for og få

flere seteplasser ved registrering, og etter det har det bare ikke blitt gjort. :)

 

Det fine været på bildet er to måneder gammelt, men det trenger vi ikke si til noen. :P

Men damene på bildet er like fine no på høsten. :P:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den er no registrert for 2pers men eg har benkene bak så den kan registreres for 8pers.

Den vart registrert og EU kontrollert i full fart torsdagen når det var landstreff.

Og kjørte 400km ned til Rena om natten. Så eg fikk ikke tid til og vise den med biltilsynet for og få

flere seteplasser ved registrering, og etter det har det bare ikke blitt gjort. :)

 

Er redd du kun får registrert ned antall sitteplasser.. IKKE opp så lenge baksetene er langsgående(med bilens retning)

 

Guess how I Know.. S....s trangsynte vesen :angry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er redd du kun får registrert ned antall sitteplasser.. IKKE opp så lenge baksetene er langsgående(med bilens retning)

 

Guess how I Know.. S....s trangsynte vesen :angry:

 

Å registrere opp til 8pers skal vel gå bra så lenge ein kan dokumentere at denne bilen har vert det før.

Men ved kjøring med barn i bilen ville eg nok heller registrert den med seter i kjøreretningen uansett. :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den er no registrert for 2pers men eg har benkene bak så den kan registreres for 8pers.

Den vart registrert og EU kontrollert i full fart torsdagen når det var landstreff.

Og kjørte 400km ned til Rena om natten. Så eg fikk ikke tid til og vise den med biltilsynet for og få

flere seteplasser ved registrering, og etter det har det bare ikke blitt gjort. :)

 

Det fine været på bildet er to måneder gammelt, men det trenger vi ikke si til noen. :P

Men damene på bildet er like fine no på høsten. :P:D

To pers. er helt ypperlig. Ingen grunn til å dra rundt på ekstra daukjøtt!

Bare det er plass til meg, bikkjene og børsa er jeg fornøyd :D:D:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å registrere opp til 8pers skal vel gå bra så lenge ein kan dokumentere at denne bilen har vert det før.

Jeg har i alle fall fått bekreftet (dessverre bare muntlig) at det skal gå greit å registrere opp igjen så lenge det kan dokumenteres at bilen tidligere har hatt flere seter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

To pers. er helt ypperlig. Ingen grunn til å dra rundt på ekstra daukjøtt!

Bare det er plass til meg, bikkjene og børsa er jeg fornøyd :D:D:D

 

Ja her er det tilogmed plass til ponny og kanon. :P

Og den er til salgs. hint hint. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.


×
×
  • Opprett ny...