Gå til innhold

Ny bil på gården


Spoon

Anbefalte innlegg

  • Svar 126
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

:P Mye flott!

 

Komemr til Tysil og Fjellet (Snygropa) 13-16.1 så da får vi vel få til en pils og litt dekksparking :P

Ja det må vi gjøre Lars.

 

Pent pent. Mangler bare vinsj, 35", lysbøyle og skjermbreddere så er du der :)

Vinsj vil nok komme, den første lysbøylen jeg prøvde er sendt til Lærdal!

35" vil kreve heving av garasje, så det blir nok ikke med det første.

 

...og så kan du selge den... Som en del andre gjør :)

Nei, det blir ikke aktuelt Atle.

 

Har du bilde av hvordan Treeslidersa er festa?

Skal prøve å krype under å ta noen bilder til deg, men rekker ikke før i morgen.

 

Byte?

M

Nei :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal prøve å krype under å ta noen bilder til deg, men rekker ikke før i morgen.

 

 

 

Ikke sånn hast enda... :lol: Bilen min er visst på utendlandsreise i europa for tiden :unsure: Håper den dukker opp i Tromsø til jul da B)

Endret av YMK
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skiftet bremseklosser bak i går kveld.

På klossene jeg tok av så sitter det en blikkplate fastlimt på baksiden som dekker ca. halve klossen, hva er de godt for?

Det satt også løse blikkplater med samme str. som klossen der, disse monterte jeg sammen med de nye klossene.

Plumpet over denne tråden litt.

NOTE excl Stod det ikke en advarsel om at du ikke skal montere de løse blikkplatene ilag med de nye klossene, når de nye klossene har fastlimte bremseskrik beskyttere( blikkplater ).

Det stod ihvertfall en slik advarsel på mine Greenstuff klosser.

 

Mvh Brage

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Kjørte til EU (Sverige) i dag morges for å hente/kjøpe lokk til planet på bilen.

Det var en hyggelig kar med en Puma G4 (en av to stk i Sverige iflg. han!) som hadde solgt dobbelkabineren sin, og hadde lokket tilovers.

Han hadde fått det bygd hos en lokal smed.

Her er et samparkeringsbilde av bilene våre:

IMG_0667.JPG

 

 

Her er noen bilder av lokket:

IMG_0671.JPG

 

IMG_0673.JPG

Det er skåret ut åpning slik at baklemmen kan åpnes uten å løfte opp lokket.

 

IMG_0674.JPG

 

IMG_0669.JPG

 

IMG_0670.JPG

 

Lurer på om jeg må få på noen surrepunkter eller bøyler oppe på lokket, jeg får gå se på det noen dager, så dukker det sikkert opp en ide. Skal også montere gassdempere, så lokket kan stå oppe av seg selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi brukte lastenett i Russland. Ikke mye som ligger stille oppå der da :rolleyes: Finn et bilmerke som har rails og ring en hugger og spør om de har... Bør vel kunne brukes videre? Ellers så har Thule grind vettu

 

http://www.thule.com/en-GB/NO/Products/CargoCarriers/Baskets/Thule%20Xperience%20828.aspx

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finn et bilmerke som har rails og ring en hugger og spør om de har... Bør vel kunne brukes videre?

Har tenkt på det ja :)

Ellers så har Thule grind vettu

 

http://www.thule.com/en-GB/NO/Products/CargoCarriers/Baskets/Thule%20Xperience%20828.aspx

Har et sett med Thule alu profil bøyler tilovers, så "kurv" fra Thule blir også vurdert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.


×
×
  • Opprett ny...