Gå til innhold

Tur til Eksingedalen


hugin

Anbefalte innlegg

Vi møtes på Øyrane torg søndag kl 10.00

Turen går via Evanger til Eksingedalen og opp i fjellet. Det er grusvei av varierende standard.

Ta med mat og drikke, turen tar fort 5-6 timer.

Alle er velkommen B)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var jeg tilbake i sofaen.

 

Dagen startet bra med oppmøte av totalt 9 biler. 6 defendere, 2 freelandere og x-mil.

Turen gikk til Evanger dere vi hadde en liten pause før vi tok turen opp mot Eksingedalen.

 

Her litt bilder, kommer flere etterhvert.

 

Samling på Evanger

Eksingedalen4.jpg

 

PR-kåte puse-katter, er de søsken tro?

Eksingedalen2.jpg

 

Må nyte utsikten litt, ikke bare fin natur vi ser ;)

Eksingedalen5.jpg

 

Eksingedalen6.jpg

 

Land Rovere så langt øye kan se.

Eksingedalen7.jpg

 

Hugin måte på løsne på trykket og da blir kø vettu ;)

Eksingedalen8.jpg

 

Pen!

Eksingedalen9.jpg

 

Kolonne.

Eksingedalen10.jpg

 

Hugin later som det er lenge siden han kom :)

Eksingedalen11.jpg

 

Kvammen har med seg utstyret. Bra initiativ!!!

Eksingedalen12.jpg

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei takker for en fin dag nydelig natur ,veier håper at det ikke blir lenge til neste møte/tur kunne tenke meg en dag i lønningen å kjøre noen som blir med evt???.hvem må vi spørre .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må bare være enig med de som allerede har vært frampå og fortalt om turen. Det var en flott tur og den er nesten så man kan bli lyrisk av slik natur. Skulle gjerne hatt bedre tid gjennom Eksingedal til Modalen. Det er flott der også, skikkelig flott på denne tiden. Tok en rekke bilder jeg også, de fleste gjennom sideruten eller frontruten, men jeg er overrasket over hvor bra de ble. De er imidlertid i RAW-format så jeg må "fremkalle" de først før jeg vil legge de ut til almen beskuelse. De kommer om ikke så veeeldig brått. Kanskje i morge, kanskje på tirsdag.

 

Det er veldig hyggelig og bra for miljøet med slike turer, men vi trenger jo ikke å vente til det blir anledning til en tur før vi kan treffes. Vi burde prøve å få til et kafetreff eller lignende av og til. Vet at det har vært prøvd før, men det er ingen grunn til at det ikke skal kunne prøves igjen... synes nå jeg. Og jeg tror på meg :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har tatt noen bilder jeg også og legger de nå ut her slik at de som ikke var med kan få bli enda mer misunnelige ^_^

 

gallery_751_223_77786.jpg

 

gallery_751_223_2200040.jpg

 

gallery_751_223_107022.jpg

 

gallery_751_223_60129.jpg

 

gallery_751_223_86859.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig, syns også Eksingedalen fristet til en fotosafari med sine vann og fossefall. Må nok ta meg en tur den retningen om ikke så alt for lenge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er en tur som kan gjennomføres på nytt mye fin vestlandsnatur evt ta med fiskestang,kano og bare nyte naturen på vestlandet.har bilder jeg også men problemer med om få lagt disse inn på pcen.skal prøve igjen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...