Gå til innhold

Vadsø


@le

Anbefalte innlegg

  • Svar 263
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

Mest aktive i denne tråden

Postede bilder

Mulig du må leie plass av Morganklubben da. Var snakk om at de kanskje skulle leie hele lageret for å leie ut videre og bruke som klubblokale. Tydeligvis annen økonomi i den klubben...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 6 måneder senere...
  • 3 uker senere...

Ja, nå brukes bilen lovlig for første gang på 10 år. Stas det, men det er en ugrei lyd fra bakakselen. Den kommer når det ikke er belastning, altså stille når motoren trekker eller ved brems på motoren.

Jeg har fått tips om å sjekke mutteren som jeg kommer til når jeg tar av mellomakselen, men så var det det med tiden daaa...

 

Noen andre tips mens jeg manner meg opp til å legge meg ned i grus og knott?

 

 

Ellers så skjer dette, men merker at jeg ikke bryr meg så mye :-)

IMG_20160617_205536.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Isj da.

 

Sånn for nysgjerrigheten skyld... Hva i differ er det som tar kvelden og forårsaker dette?

 

Bytte diff... Svosj ut, svosj inn eller svosj ut, svosj inn, målemålemåle, shimseshimseshimse, målemålemåle, bilen på lager igjen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 år senere...

Kan rapportere om at ulyden trolig ikke har forsvunnet siden sist... Men ikke godt å si etter en tur på 50 meter i lavgir :rolleyes:

 

Nå har Daktarien iallefall fått en liten luftetur for første gang på mange år. Fikk gått seg god og varm, ble neste ubehagelig varmt inne! 

 

20220115_101629~2.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.


×
×
  • Opprett ny...