Gå til innhold

-86 One Ten HCPU, 70.000 km, 65.000.-


Thompson

Anbefalte innlegg

Oisann! Jeg har visst blingsa litt... blush Sånn ca 10.000km... I følge klokka i bilen har den gått 79.950 km. Den har gått som vaktmesterbil på NATO-hovedkvarteret på Kolsås fram til ca 35.000 før den ble tatt over av en eldre herremann i Trøndelag og fikk på seg 35.000 til før jeg og forrige eier kjørte på resten. Såvidt meg bekjent er dette riktig km. stand på både bil og motor. Mao såvidt innkjørt... ;)

 

Og Petter, etter en liten tur på søppelfyllinga med hageavfall gnager tvilen meg... Fryktelig praktisk bil som fortjener å bli brukt mye mer enn jeg klarer.

 

50.000.- er budt men det synes jeg altså er for lite...

Endret av Thompson
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde gleden av å se deg ute i MM under LT i år, bilen er jo ganske rå! Den er absolutt verdt mer enn 50.000,-.

 

Jeg tror kanskje du har skrevet en usedvanlig ærlig tekst og påpekt slikt som mange enten ikke vet eller ikke drar frem i lyset i en salgsannonse.

 

Det er hyggelig gjort, men da må kjøperne korrigere sin skepsiskalkulator med + 15.000,-.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, Anders kan ha rett.

 

Eller så kan folk være litt skeptiske til å bruke penger for tiden, med stadig stigende rente og fallende boligpriser og negative oppslag i media om at renten vil stige og strømmen blir dyrere og eiendomsskatten vil øke osv.

 

Eller så kan grunnen også være at folk nettopp så at en 10-11 år nyere tilsvarende bil med en mer moderne motor, en bil som også hadde litt skavanker, gikk for 50000 pluss noen timers hagearbeide, og de dermed lurer på hva som er mye bedre med denne bilen ettersom prisen er høyere. Da må det i tilfelle reklameres godt for de tingene som er bedre.

 

For tiden er det ikke akkurat selgers marked, når det gjelder bil "flommer det over" av brukte biler. En LR eller RR er litt mere spesiell enn en mazdaToyota eller hundaiKia, men lysten til å invistere i ting er redusert.

 

Men hva vet jeg om hvordan folk tenker. Personlig skulle jeg gjerne hatt en 110 HCPU også, jeg da. I tillegg til alt det andre jeg ønsker meg. Men jeg har hverken plass eller penger til alt jeg ønsker meg.

 

Ha en fin dag

hilsen

HenryA rnfinn :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva Peiks bil gikk for til slutt vet jeg ikke. Og hva som eventuelt er bedre med min bil en hans har jeg ingen forutsetning for å si noe om utover det som står i hans annonse.

 

Det som står i annonsen min er det du får. Jeg synes selv at jeg har vært ærlig og ikke lagt skjul på noe og mener fortsatt min bil er mere verdt enn 50.000.- Dersom jeg ikke får igjen det jeg synes min bil er verdt så selger jeg ikke. Enkelt og greit... :)

 

Kom med bud

Endret av Thompson
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, du skrev jo det her i den første annonsen også: "Jeg forbeholder meg retten til å avstå fra salg dersom evt budrunder/ prisforslag ikke innfrir mine forhåpninger."

 

Så det har nok potensielle budgivere fått med seg. ;)

 

Lykke til med salget av en morsom bil og ha en fin dag

hilsen

Herny Anrfinn :)

 

PS! Til det med de dårlig luktende skoa, jeg har opplevd det samme med sko som ikke har vært eksponert for katter. Tørker de på verandaen i andre etasje. DS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neida, bildene juger ikke. Planet har fått seg en trøkk en gang i tida og en av festebrakettene sitter skjevt. Planet sitter 2-3 cm høyere på høyre side foran. Ny, evt rettet, festebrakett bør fikse problemet. Ramma ved festebraketten ser ikke ut til å være deformert.

Endret av Thompson
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva Peiks bil gikk for til slutt vet jeg ikke. Og hva som eventuelt er bedre med min bil en hans har jeg ingen forutsetning for å si noe om utover det som står i hans annonse.

Tja, din har jo bare gått en 1/3 så langt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...