Gå til innhold

Treff på Fanafjellet - Søndag 31.8


Julius Baardsen

Anbefalte innlegg

Da ar jeg hjemme igjen etter fanafjellet 9 - 10 biler jeg og truls kjørte litt før tok en tur opp i lønningen å kjørte litt terengkjøring i markene der og tok turen videre til fjellfestning på åpen dag.Håper det ikke går forlang tid til nrste gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Måtte vaske ned verkstedet slik at det var presentabelt til i morgen. Da er ferien over. Visste dessverre ikke om det planlagte treffet ellers ville jeg nok ha møtt opp. Enig i at vi må få noen bilder!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her var vel alle kommet, men som dere ser er det plass til mange fler :)

 

DSC_5528.JPG

 

Link til flere bilder HER

 

 

Var hyggelig at såpass mange allikevel klarte å være med på så kort varsel, og som alltid her i Bergen var været topp.

 

Blir vel siste gangen på en stund at jeg kjører med toppløs bil da S2'en forsvinner over fjellet i løpet av uken. Men skal stille (Mye) sterkere på neste treff også. Ble litt inspiret av motoren til Børre...

 

Mvh

 

Julius

Endret av Julius Baardsen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem er det som har den flipfront-løsningen der? Har vurdert det samme en stund når jeg nå likevel har plukket ned Brumle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fin gjeng det derre.

Satser på at en mørke blå 90 soft-top er med på det bildet.

Ikke noen bilder fra terrenget eller?

Det var ikke lagt opp til terengkjøring da må vi lengre avgårde (modalen) var vel bare jeg og truls som tok en tur hos en lokal bekjent og prøve bilene våres.

Men det er lagt opp til kjøring i modalen hver 3 lørdag se offrode.no for videre info.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var ikke lagt opp til terengkjøring da må vi lengre avgårde (modalen) var vel bare jeg og truls som tok en tur hos en lokal bekjent og prøve bilene våres.

Men det er lagt opp til kjøring i modalen hver 3 lørdag se offrode.no for videre info.

Skjønner.

Uansett er det greit med treff uansett om det er offtrack eller ei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi undersøker forskjellige alternativer for kjøring fremover. Slik situasjonen er akkurat nå er det kun Modalen som er et fullgodt (og ikke minst lovlig) alternativ for offroadkjøring. Oppforder alle til å forholde seg til gjeldende lover og regler :)

 

Uansett; vi forsøker å møttes litt oftere, vi kan gjerne ha fanafjellet som et utgangspunkt. Ser også ut til at Julius kan fikse lokaler for garasjetreff.

Det viktigste er å treffes med gjevne mellomrom og ikke minst få med nye personer i miljøet.

 

Dersom noen har forslag til turer osv kan det godt legges ut her på forumet (som Ove gjorde). Jeg kan sende ut mail med info på mailinglisten dersom det blir noe ut av forslagene.

 

Om du som ønsker å stå på denne listen så send en pm eller e-post til meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir vel siste gangen på en stund at jeg kjører med toppløs bil da S2'en forsvinner over fjellet i løpet av uken. Men skal stille (Mye) sterkere på neste treff også. Ble litt inspiret av motoren til Børre...

 

Mvh

 

Julius

 

Skal den til Elverum?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Garasjetreff..... :rolleyes:

 

Det har selv ikke sånn at det hadde passet å ha dette neste helg, dvs. 12 - 14.9 (ikke hele helga da, men...)?? Har div deler som må skiftes på Disco'n før æljjakta begynner om noen uker, og til neste helg reiser kjerring og unge til fjells og jeg har fri....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...