Gå til innhold

You can make a pig go fast, but it's still a pig!


Anbefalte innlegg

Denne ble observert like ved Marbella/Purto Banus forrige uke. For de som har vært der nede, så vet de at det nytter ikke å komme med en svart RR Sport eller en rød Ferrari, det må mye mer til for å skille seg ut....

 

Vet ikke hva som raste gjennom hodet til denne godt voksne karen da han satt seg ned hos sin lokale LR-forhandler for å handle bil, men det er kanskje like så greit at vi aldri finner ut av. Jeg fikk i alle fall knipset noen bilder, regnet ikke med at noen ville tro meg uten bildebevis :) Bilen er en Super Charged.

 

 

sport1.jpg

 

sport2.jpg

 

sport3.jpg

 

 

Christian

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jøss, da var det ikke syner jeg så, da samme bil ble observert for 2 år siden, på samme sted.. Cabopino! Så aldri eieren da, men jeg trodde (og håpet)virkelig at det var en dame som kjørte den....

 

Fortsatt god sommer til alle! B)

 

JLS

 

He-he, godt å få bekreftet at ikke synet har begynt å svikte, at du hadde fått solstikk eller kanskje tatt en øl for mye?!? :)

Så bilen tidligere på dagen, men da hadde jeg ikke med kamera, så gleden var stor(?) da den passerte forbi stedet vi spiste middag og jeg fikk bildebevis.

Åhhh, jeg lengter etter rosa drinker, rosa biler og litt lett solbrent, rosa, norsk hud....

 

 

Christian

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...