Gå til innhold

Splash screen / Oppstartbilder


Anbefalte innlegg

Diverse oppstartbilder for GPS og andre enheter. Vi legger opp flere etter hvert som "noen" lager dem.

 

Husk LRFs regler for bruk av logo: Om du ønsker å bruke vår logo har du anledning til dette, men vi må be om at logoen ikke endres på noen måte.

 

splashw.jpg

 

TomTom - Høyreklikk på linken og lagre bildet på enhetens rotkatalog.

Normal - 320x240 (RIDER, ONE, GO Classic, GO 300/500/700).

WideScreen - 480x272 (ONE XL, GO 510/710/910 and higher).

 

Garmin

 

Osv...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Diverse oppstartbilder for GPS og andre enheter. Vi legger opp flere etter hvert som "noen" lager dem.

 

Flott ide...takk, "noen"

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Illegal URL, det er en gjeng med \ i lenkene der som nok skal være / eller?

 

Jeg sjekket, og joda problemet er at det er skrevet \ i lenkene fremfor / som skal brukes på web.

Endret av Evilduck
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Oppstartsbilde til Garmin Nüvi (1024x580)

 

Lagres som *.jpg fil

Overføres til din Garmin Nüvi til katalogen JPEG

Deretter kan du velge bildet som oppstartsbilde.

 

Funket på min 350.

Vil tro det går bra på andre også.

 

Har ikke lagt inn bildet i tråden da det er ren kopi og oppskalering av det første bildet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...

Ligger en katalog med filer på dingzen - på direktoratet vehicles (noe som lover godt) - med etternavnet .srf, som ikke lover så veldig godt lengre...jeg tror jeg mangler altfor mye IQ-kompetanse til å reinstallere lykken på skjermen blush

 

LRF oppstartsbilder på 1024x580 som Jarle F lenka til, blir et pittelite bilde. Noen som fått det til å se OK ut på en 4,3" skjerm?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flott! Det blei LITT større, men det ser ut som splæsj-skriin ikke dekker skjermen uanZ!

 

EtEllerAnnaSted.com-som-jeg-ikke-finner-tilbake-til fant jeg noen vehicler. En 90 en 90SVX og en D3. PM viss noen vil ha kopi, så kommer de plutselig til en mailboks nær deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...