Gå til innhold

Solid Bil


Anbefalte innlegg

der du ser du liksom... nærbilde takk.

det må da være noe, forden ser jo kondemnabel ut :huh: .

 

Avlang smal bulk nederst på døra og et lite spor på platen under dieselpåfyllinga.

I tillegg har jeg litt rødmaling på rockslideren som forøvrig er like intakt som før.

Airbaggene ble utløst på forden samt at den ble kraftig omøblert i fronten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der får da være grenser for hva man gjør for å oppnå kontakt :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og siden hun kom fra din høyre side...... :rolleyes: ?

-nåja, jeg mottok nettop brev fra forsikringsselskapet om at jeg hadde vært skyld i et uhell... Sånn kan det gå når man låner bort Landroveren sin til kompiser som skal trekke stor henger... Jaja, det ble ikke skader på min bil, kun på tilhengeren og motpartens bil. Samt et dypt skår i kompis sin stolthet (jo, han ringte meg umiddelbart etter at det skjedde for å informere meg).

mvh

HC

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi fikk jo kontakt, selv om det ble et litt dårlig førsteintrykk.

Men minuset er at hun bare er 18 år.

Stakkars jenta hadde akkurat tatt førerkort og kjøpt seg sin egen egen bil, også kommer jeg og knuser drømmen hennes . :(

Kanskje du skjønner at du gikk litt vel langt med flørtinga denne gangen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aha! Det var det jeg visste! Kona sier jeg gjerne kan ha min 40-års krise med sportsbil og annet, men yngre kone har jeg allerede. Men hun er da visserligen for gammel i forhold til nevnte formel. Neste familieråd, da skal dette tas opp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo da, kjenner en som sa det der i talen til sin kone i hennes 40-års dag, "jeg elsker deg kjære, men når du blir 50 bytter jeg deg i to 25-åringer". Han fant seg selv separert og kastet ut av huset søndag morgen, hun var bare SÅ eitrande forbanna over å få den foran slekt og venner.

 

Hun kjørte knallhardt med fæl advokat og tok det meste, unger, hus og båt. Han fikk beholde mye av gjelden riktignok. Hun hadde mye særeie fra arv, på grensen til rik. Det beholdt hun. Så fant hun seg en yngre fyr, en rik en. Men de giftet seg aldri, fintunet opplegget slik at han skulle måtte betale ektefellebidrag etc. lenge. Barnebidragene fra hans gode lønn gikk til mer luksus i heimen, nytt svømmebasseng bl.a. Hun holdt det gående til ungene var flereogtyve. Barnebidrag kan nemlig tøyes utover 18 år, hvis barna bor hjemme og studerer. Gjett da.

 

Er hun ikke blitt blid nå, så er hun like forbanna. Så pass munnen din.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med fare for å spore HELT av. Har en onkel på 53 som bor i utlandet, han har fått seg en dame som forøvrig er steje fin på 23. hun er altså like gammel som den elste sønnen hans(min fetter på 23). Vist ikke der er tøft så vet ikke jeg. B)

Endret av turbo
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...