Gå til innhold

Frakt av stigtrinn fra Arendal mot Bærum


lucky

Anbefalte innlegg

Har kjøpt et par stigtrinn fra Truls fra Vennesla, de skulle jeg gjerne hatt innover mot Bærum. Truls skal inn til Arendal i morgen 31.03 så han kan ta de med seg dit. Stigtrinnene er nye og ligger i eske.

Endret av lucky
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal hjem nå til helgen, men det er usikkert om jeg skal kjøre egen bil. Jeg skal også hjem om 2 uker og da skal mest sannsynlig kjøre egen bil. Om de fortsatt ligger hos Wold, så kan jeg ta de med tilbake til Oslo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...litt uvær så kommer paalsl en tur...

 

Det gjør jo ikke noe om det skulle bli litt sol til helga selv om jeg skal nedover :P

Men det "årnær" seg nok med noe frakt til Oslo til helga, come rain come shine B)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette høres jo strålende ut, nå blir kona glad. Dere får gi meg beskjed om hvem som tar de meg seg innover og hvor jeg skal møte vedkommende?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette høres jo strålende ut, nå blir kona glad. Dere får gi meg beskjed om hvem som tar de meg seg innover og hvor jeg skal møte vedkommende?

 

Sender du meg ditt telefonnr på PM så ringer jeg når jeg er i farta.

 

 

var noen dekk

 

 

Har ikke plass til dekk denne gangen nei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg la igjen eska i Arendal ja... Og kom på de smådelene som ramla ut sånn ca ved Larvik :rolleyes:

Jørn henta trinna i går, og ble fortalt om noe som klirra når jeg snudde eska. Om delene er nødvendige, får vi ta en restordre med Forumekspressen B)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg fått stigtrinnene, Og det var manko på feste klemmene. Men jeg skal nedover til Arendal på stevne om 14 dager så da kan jeg stikke innom å hente de hvis de kan ligge der til da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...