Gå til innhold

vibrasjon i motor


Oyvindr2

Anbefalte innlegg

Hei....

 

var ute å kjørte i dag og plutselig begynte motor å oppføre seg rart.. Den vibrerte mye mer enn vanlig... Heile bilen vibrerer.. Stopper eg den og lar den vere avslått i eit par minutt og starter den igjen går den normalt ei stund... Før den plutselig begynner å vibrere att.. Virker som om den ikkje får nok av noko.. Tok av luftfilteret for å se om det kunne vere tett... men oppførte seg likedan uten filter... Der kommer eit klikk framme i motoren også når den begynner å endre gange, som om det er eit rele som slår inn...

 

Håper her er nokon som kan ha ein hjelpende idè...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker for svar...

 

Det er nok injectorharness som det er olje i ja...... Der var fukt i den spraya den med elektrospray som rensa kontakta og da gjekk den som den skulle att... Men problemet kommer vel att så eg må vel til å bytte den..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 år senere...

Har samme problem, med vibrasjoner. I tillegg svak motor som merkes best i motbakker.

Har byttet injector harness. Verkstedet (som ikke er Land Rover ekspert), tror det er luftstrømsmåleren. Isåfall er det både enkelt og billig.

Men hva mener Forumet det kan være før jeg bestiller del, skal jeg få med andre god-saker i pakken fra England??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Koble fra luftmengdemåleren, så får du umiddelbart svar på om det er den. Sitter en liten el.-plugg på innsuget, rett etter luftfilterboksen. Går den bedre koblet fra, ja så er det LMM.

:)

Endret av LANDreas
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Koplet ut luftemengdemåleren og den ble mye bedre! Jeg har nå bestilt ny (latterlig billig fra England).

Takk for hjelpen!! :)

 

(Skal ha Wastegatemodulatoren i minnet til senere.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...