Gå til innhold

Vellykket samparkering


cepe

Anbefalte innlegg

Selv om jeg ikke tørrte å samparkere Duster leiebil med slike fine utgaver så håper jeg det er greit å legge ut her a likevel. Interessant kombinasjon fra Serie 2a, 3 og 300tdi. Minst 2 av de har oppgradert ramme me skrufjær. Møtt ikke eiernen men Island Rover klubb klistermerket var på. 

IMG_20220924_101354_9.jpg

Endret av HeX
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
  • 2 måneder senere...
  • 4 måneder senere...
  • 2 uker senere...
  • 1 måned senere...
  • 2 måneder senere...

Skulle på Kino med ungene og på parkeringsplassen under en presenning var det en bil som ble lagt merke til. Selv kjørte jeg til Marokko og hjem i år. Her er det tydeligvis noen som har kjørt den andre veien. Håper de ikke skal stå veldig lenge her da One Park ikke akkurat er billige (jvf at de har funnet det bryet verdt å legge en presenning over bilen). Hadde jeg hatt Defendern skulle jeg selvsagt ha parkert ved siden av men siden jeg ikke kjørte et LR produkt tok jeg bare bilde av Marokkaneren for seg selv.IMG-6940.JPGIMG-6939.JPG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 6 måneder senere...
  • 3 uker senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...