Gå til innhold

Vellykket samparkering


cepe

Anbefalte innlegg

gallery_177_68_11099.jpg

 

Jeg har sikkert sagt det før, men en 20 år gammel Land Rover kler virkelig klassisk utseende alufelger.

 

Hilsen Eivind

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Måtte jo bare stoppe for et fint samparkeringsbilde da jeg traff denne lokale LR gjengen midt på The Bainbridge Byway (gammel romersk vei) i Yorkshire Dales National park:

gallery_1580_9_34712.jpg

 

Edit: Tyrksleifer

Endret av EiRRik 4.6HSE
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjørte forbi Frekhaug her en dag og måtte bare snu og arrangere et samparkeringsbilde.

 

gallery_751_172_32616.jpg

 

Litt pinlig med de pizzakutterne på Trollet, men det var et økonomisk aspekt i det. Syntes ikke godt jeg kunne kjøre MT-dekkene 5000 km og så er det vel ikke til å underslå at de støyer litt mer enn Michelin-dekkene blush

Endret av Kvammen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Jobber til tre... :( Og jeg kan liksom ikke bare ta litt fri heller; overvåker kraftforsyningen i hele Buskerud...

 

By the way: Vespa 125ccm 1969-modell. Scootereierens sønn er forøvrig LR-entusiast, og var i fjor med på det derre tråffygreiene i Russland.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kom over disse to i Tønsberg

 

 

 

1221504664_resized.jpg?width=348&height=

 

 

De står forøvrig litt mislykket samparkert med tanke på resten av gjengen til stede. Defenderene står forøvrig langt bak i bildet. Klarte å se det med øye, men ikke med mobilen.. ;)

 

 

1221504650_resized.jpg?width=618&height=

Endret av KjetilN
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjørte forbi Frekhaug her en dag og måtte bare snu og arrangere et samparkeringsbilde.

 

gallery_751_172_32616.jpg

 

Litt pinlig med de pizzakutterne på Trollet, men det var et økonomisk aspekt i det. Syntes ikke godt jeg kunne kjøre MT-dekkene 5000 km og så er det vel ikke til å underslå at de støyer litt mer enn Michelin-dekkene blush

 

 

Din hilsen ble observert!

møtte deg på min ferd mellom åsane-knarvik for noen dager siden.

desverre trøtt og fæl på vei hjem fra jobb, i tilleg til å bytte sang på cd spilleren så rakk ikke å hilse.

Beklager.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

DSC00215.jpg

 

smh (som jeg enda ikke har fått hilst på, min feil) og meg

Hadde en til ved skolen med kort seriebil, men dær har tlf rota bort bildet ser det ut som.

Endret av YMK
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er du litt Anglofil er smh verd å bli kjent med. Har vært hos ham en gang og det var verd besøket.

Vell... blush 300-350m imellom oss da.....

Endret av YMK
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Din hilsen ble observert!

møtte deg på min ferd mellom åsane-knarvik for noen dager siden.

desverre trøtt og fæl på vei hjem fra jobb, i tilleg til å bytte sang på cd spilleren så rakk ikke å hilse.

Beklager.

 

Hei, jeg har sett deg noen ganger. Veldig hyggelig med Freelandere som kjenner til vanlig conduite ;) Treffes vel flere ganger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De så flotte ut begge to! Men det er vel ikke noen tvil om hvem av de to som får hjertet til å banke litt fortere.

Hei og takk for sist! Håper både damene og ungene smakte godt ;) Ja, da fikk du se hvilken bil jeg egentlig skulle kjøre. Beklager at jeg dukket opp i "feil" bil - men den trengte til tlc før vinteren kommer over oss.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Paddington hadde første dag med norske skilter igår, og fant en kompis i Frognerveien! :D

 

Er dette den bilen som Jaguar Norge hadde som servicebil før?

Den har plastbeslagene på panserhengslene, noe som ble levert på biler til det tyske markedet....morsomt.

 

gallery_4288_9_37080.jpg

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...