Gå til innhold

Vellykket samparkering


cepe

Anbefalte innlegg

  • 3 uker senere...

Vi var i bursdagsselskap på søndag, og da kunne denne trivelige samparkeringen observeres.

med_gallery_446_9_3589422.jpg

- og da fikk jeg ikke med den hvite RRC'en som sto på den andre siden av innkjørselen....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk, takk. Men jeg lurer på hvorfor i all verden jeg prioriterte å få med hele lyktestolpen i stedet for grillen til RRS'en. :rolleyes:blush:lol:

 

Og for de som kanskje har problemer med å telle; Det er 6 LR-produkter på bildet. B)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tillot meg å bruke det bildet som bakgrunnsbilde i dag. Har forminsket mail-klienten så den ene skjermen bare viser bildet til Olav.... ;)

 

...og jeg synes komposisjonen er glitrende. LR-produkter hulter-til-bulter. Vakkert.

Endret av EHS
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lars kom med Lanny for å inspisere Andre i går kveld og det er ikke til å komme fra, noen Land Rovere er høyere enn andre:

2486959399_48314c420a.jpg?v=0

Mange meter Solihullprodukter her:

2486746577_1bc8fb477a.jpg?v=1210663645

2486755413_78996ceefd.jpg?v=0

2487573412_8dee4aa44e.jpg?v=0

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åkei, -jeg ordla meg kanskje ikke helt pråbert der Jørn. Jeg mente selvsagt at trafikkfyret utstålte lys i den varme enden av spekteret, slik at Konen som fører av motorvogn inntok stopp og venteposisjon med kjøretøyet i påvente av kjøretillatelse.... :rolleyes:

 

Ellers har Vi fanget denne samparkeringen i dag:

gallery_177_6_17674.jpg

Guttene på trappen

Endret av Rune Kleven
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nydelig! Og det er i hvert fall ingen ting å si på terrengframkommeligheten og drivstofføkonomien og komfort taler også definitivt til deres fordel :lol:

 

M.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lars kom med Lanny for å inspisere Andre(...)

Jeg kjørte innom og inspiserte her forleden jeg også....

 

Rygget ut igjen med schwææær henger. Jeg må si det var fristende å snu opp på plenen til naboen....

Endret av EHS
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo takk, fint sted å trene på tilhengerrygging... Ikke minst morsom knekk for å komme seg ut på veien igjen ... (evt inn fra veien, pleier som regel å rygge inn når jeg skal inn og ut igjen med henger, men da husker jeg aldri å planlegge så jeg får snudd før jeg kommer til innkjøreselen min...)

 

Fremdriftsplan som følger:

 

- Bygge sykkelskur omtrent der hvor Andre står

- Tømme garasje

- Bytte ramme ...

 

M.

 

Edit: klargjøring..

Endret av MortenSi
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi var i bursdagsselskap på søndag, og da kunne denne trivelige samparkeringen observeres.

med_gallery_446_9_3589422.jpg

- og da fikk jeg ikke med den hvite RRC'en som sto på den andre siden av innkjørselen....

 

 

 

 

 

Nå forstår jeg plutselig hvor alle de mannlige gjestene ble av en liten stund :P

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå forstår jeg plutselig hvor alle de mannlige gjestene ble av en liten stund :P

 

 

Bare en liten stund?? Kjedde det noe alvorlig slik at de måte plutselig tilbake til selskapet ??? :o

Endret av bernhard
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...