Gå til innhold

Vellykket samparkering


cepe

Anbefalte innlegg

Se for en hyggelig liten tass som stod og ventet på meg på Majorstua i mørket i kveld. Som på signal flyttet noe feilparkert skrot seg akkurat i det jeg kom kjørende :)

 

DSC00241.JPG

Bra å se at du tar ansvar for å passe på en stakars liten en i nattemørket på Majorstua! :)

 

M.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samparkering utenfor handlesenteet i Charlottenberg.

 

mms_op_single_id_563948_name_27122008_12

 

Eieren stod og så på LR-blader i kiosken, og spurte om det var jeg som hadde Range Roveren utenfor da jeg også begynte å se på LR-blader. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her i høst foretok jeg også en samparkering med en Defender med LRforum merke og mange andre merker for arrangement i LR ånd uten for dette senteret i Charlottenberg. Da sa min kjære kone at jeg var gal og at det var forskjell på han og oss, blei heldigvis ikke tvunget til å flytte bilen. Så her om kvelden da jeg så innlegget dit Stig måtte jeg vise henne det og fortalte dette var helt normalt for fornuftige mennesker. Da kom meldingen om at vi var gale alle sammen :rolleyes:

Endret av ThomasB
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Handlet på Rema 1000 på Flisa ved 14-tiden lørdag 31/1 på vei til hytta, og traff på denne kameraten...

 

gallery_3933_6_362595.jpg

 

Noen som kjenner seg igjen? :)

 

NLRK-merker på sidevinduet bak og et par treff-klistremerker,

så jeg regner med at det er noen som er på forumet også. :)

Endret av ghhoel
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde storfint besøk utenfor kontoret mitt i dag. Synd det ikke var 3 plasser ved siden av hverandre: Silkesvarten har stått og sett på en 110 DCPU og en Disco II i hele dag...

 

gallery_31_229_389595.jpg

 

Bilen i forgrunnen kun for dybdeskarpheten og nå kom Discoen forbi: Politimann...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

DiscoII... Valdres... politimann... Terje?

 

Vet ikke: Menger med så lite som mulig med lovens lange :P

Kar i 30-åra. Fin, svart D2 med lykebeskyttere bak og soft bøyle foran.

Kjenner du'n?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke: Menger med så lite som mulig med lovens lange :P

Kar i 30-åra. Fin, svart D2 med lykebeskyttere bak og soft bøyle foran.

Kjenner du'n?

 

Han er ikke farlig :P .

 

Men lang over gjennomsnittlig interesert i engelske biler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner du'n?

Du er ikke alene om å ha Land Rover på vestsia av Dalen. Såvidt over brua nederst i Hippesbygda....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gleder meg til å se oversktiften i Valdres: "Vinket politibilen inn til siden"... :D:D:D

topic.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...