Gå til innhold

Combi Camp 1983 Selges


Anbefalte innlegg

For å rydde plass til andre ting i garasjen selges en 1983 Combi Camp.

 

Lite brukt, men har noen treff bak seg. Er av typen "sun" med litt lenger drag, kjøkkenboks på draget og litt bredere hjul.

 

Komplett til bruk med madrasser, fortelt, stenger og transportpressenning.

 

Selges for 6000,- eller bud.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Bilder er alltid bra.

 

CC'en er tørr og fin og i veldig god stand. Madrasser, gardiner, transporttrekk mm følger med. Forteltet og stenger også. Teltduken har alltid holdt tett mens vi har brukt den, selv på landstreffet i 2005 med konstant regn i en uke!!! Lett og trekke og rask å sette opp.

 

Flere bilder kan mailes om ønskelig. På bildene var desverre hjulene tomme for luft. Andre hjul -med luft- finnes og skal monteres i nær fremtid.

gallery_103_9_663560.jpg

 

gallery_103_9_931573.jpg

 

gallery_103_9_131559.jpg

 

gallery_103_9_643224.jpg

 

Selges som sagt på grunn av at plassen like gjerne kan brukes av noe annet nå som den aldri er i bruk.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Nå er jeg ganske klar for å få tømt den garasjen den står i!

 

Har fått bud på 4500,- Noen som vil gi 5000,- (og hente den)!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

SELGES BILLIG NÅ!

 

Følgende har skjedd: Hengsla bak på combi campen er rustet fast og følgelig knekt!

 

Noen som trenger en combi camp og vil legge noen arbeidstimer i dette, så gi meg et bud!

 

Min vurdering er at en litt grov "pianohengsle" vil gjøre nytten. Hengsla er festet med popnagler og bør være relativt kurant å skifte.

 

Jeg skulle bare selge denne nå fordi jeg trenger plassen og har ikke tenkt å starte reparasjoner nå.

 

Eventuelle bytteforslag mottas også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om det blir handel så kan jeg fint lagre den ut måneden, men jeg kan ikke love innendørs lagring hele tiden.

 

Ta gjerne kontakt (bud?) på PM.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Solgt! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...