Gå til innhold

Ønskes Moss-Trondheim


ovik

Anbefalte innlegg

Det dreier seg om girkassene fra en RRC. (hovedkasse + transfer).

 

Kassa er uten bellhousing, så den tar mindre plass enn man skulle tro.

 

Kassene kan om ønskelig leveres på pall.

 

Hilsen Eivind

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm...jeg skal sjekke litt. Skulle ha hentet noen felger i Tr. heim selv.

 

 

Og jeg har en annen klump som skal til Gol.... Det ligger jo "på veien" ??? :D :D :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke plass denne gangen dessverre, hverken nordover eller tilbake. Dessuten må jeg snart kjøre dobbelkabin PU for å få med delene dere ønsker fraktet. :lol:

 

Ha en fin dag

hilsen

Henry Arnfinn :)

 

Edit: Nei Eivind, Gol ligger ikke "på veien" selv om Gol også ligger ved en vei.

Endret av Elvehundre
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Edit: Nei Eivind, Gol ligger ikke "på veien" selv om Gol også ligger ved en vei.

trondheim.gif

 

 

Du velger feil vei, Henry Arnfinn....... :lol:

 

Oslo-Gol-Trondheim; 649km, beregnet reisetid 9 time 15 min.

 

Eivind

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har kjøpt gearkasser av EHS, mangler transport.

Dette veier vel fort 80 kg og er jo litt uhåndterlig.

 

 

Skal til oslo på fredag med retur trondheim på søndag med henger . om du kan få gearboksen bringt til skytta industriområde i nittedal kan jeg ta den med til trondheim . Om det er andre som har behov for transport på denne strekningen ta kontakt på mob 45234415 .

 

Roger

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal til oslo på fredag med retur trondheim på søndag med henger . om du kan få gearboksen bringt til skytta industriområde i nittedal kan jeg ta den med til trondheim . Om det er andre som har behov for transport på denne strekningen ta kontakt på mob 45234415 .

 

Roger

 

Hei Roger!

 

Dette er enestående.

 

Jeg skal se om jeg får kassa nord til Nittedal.

 

Hilsen Eivind

Endret av EHS
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Kanskje du kan ta med 5 stk. felger med dekk fra Trondheim? Og, kan du Evind eventuelt ta med felgene fra Nittedal tror du...? Jeg er i Kongsberg på fredag, og har ikke mulighet til å hente selv...hmm... :mellow:

 

Roy

Endret av ramp41
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Kanskje du kan ta med 5 stk. felger med dekk fra Trondheim? Og, kan du Evind eventuelt ta med felgene fra Nittedal tror du...? Jeg er i Kongsberg på fredag, og har ikke mulighet til å hente selv...hmm... :mellow:

 

Roy

 

Det skal la seg gjøre å ta med 5 hjul til skytta . Hvor i trondheim befinner hjulene seg , slik at jeg kan hente dem .

 

Roger

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hijacked.gif

 

Nå ble det mye rot i denne tråden.

 

Det er altså mulig å få girkassen fra Nittedal til Trondheim.

 

Er det mulig å få kassa fra Vestby til Nittedal på lørdag, etter Vestbytreffet? Noen som skal den veien?

 

Hilsen Eivind

 

PS; Dersom ingen skal den veien, kjører jeg selv.....og da kan jeg frakte felger.

DS

Endret av EHS
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, vi er flere som har egeninteresse i dette Eivind. Derav bidraget til rotet...

 

Hvis noen skal forbi Nittedal på vei til Vestbytreffet, må de gjerne plukke med seg 5 felger med dekk for meg på veien...

 

Roy - 95 41 81 01

 

(Jeg har forøvring sendt en PM til han som skal selge meg felgene i Tr.heim, og venter på svar...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå gikk siste forsøk i vasken, takk til alle som ville bidra, så jeg er fortsatt interessert i transport fra Moss til Trøndelag.

Om det ikke dukker opp noe i løpet av 1-2 uker går oppdraget til en kommersiell aktør :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Ok; la oss konkretisere:

 

Jeg har endel saker liggende i Moss som skal til Trondheim

CaspianBlue har en motor i Oslo som skal til Trondheim.

 

Lafterolf har endel saker liggende i Trondheim som skal til Moss.

 

Jeg har en 5 kubikks to-akslet tilhenger med tillatt totalvekt = 2000kg.

 

Dersom noen skal til Trondheim en helg, tilbyr jeg å betale alt drivstoffet gitt at hengeren får være med opp og ned igjen.

 

Noen begrensinger; Det bør være en helg som passer for Lafterolf.

Du må ha 'E' i førerkortet.

 

Hilsen Eivind

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm, hmmm, hmmm <_< Sitter å funderer å humrer lavf for meg selv... Jeg og madamen i huset skal muligens til Trondheim å hente våres 1.ste serieIII 109'er 1.ste helga i april, hvis det passer for selger denne helga.. Får antaglighvis svar på dette løpet av onsdag.

 

Kan kanskje være behjelpelig å frakte en henger, selv om vi hadde tenkt tog nordover. Blir isåfall en del omvei, men hva gjør man ikke for våre LR-venner ;)

 

For å spare både tid, vei og drivstoff.. Har jeg har selv en henger med høye karmer, hvis dere tror det blir plass på den.. Den tar ca 2,85kubikk (1,5mX2.5mX0.76m) Breddexlengdexhøyde...

 

Ps!! dette er kun på tankeplan enda, men vil gjerne ha synspunkter og tanker..

 

 

Lars

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da drar jeg til Trondheim og siden ingen deler er ankommet Gjøvik eller ingen har ringt meg så blir det tombil oppover.

Det tok vel kanskje litt av med delefraktingsforslag her også :D:D

Neste gang kanskje.

Ketil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...