Gå til innhold

Rustfritt Stål Eksos


Anbefalte innlegg

Can someone translate this into either Norwegian, English or Scots???? :D

 

These exhausts have the same noise as standard exhausts (keeps the Biltilsynet happy), and they look pretty smart. Oh yes, did I forget to mention the 25 YEAR GUARANTEE. The point here is that you buy it once and never have another exhaust corrossion problem for 25 years :o:o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle likt og sett en lydpotte på en diesel etter 25 år :rolleyes:

 

Hvor mye er den garantien verdt egentlig?

Er den på gjennomrusting,sprekkdannelser?

Rustfritt er ikke 100% rustfritt :o Rustfritt ruster hvis det blir utsatt for klor og amoniakk.Sistnevnte er ikke så vanlig på en bil forhåpentligvis.Men klor er de masse av på salta vinterveger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde kjøpt vanlig eksosanlegg til Stroppen var jeg deg, Theo!

 

Så bruker du mellomlegget til andre deler.... :) Jfr innlegget ditt i "åpen post" så ser det ut som om du trenger det :)

Endret av xhair
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:lol: Eneste fordelen med "lifetime Warenty" eksosanlegg i rustfritt må vel være å hjelpe arkiologene i fremtiden. "Hva kan dette ha vært?" spør den ene arkiologen den andre. " En 2a vel, svarer den andre, "ser det på eksosrøret"... :lol::lol:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:lol: Eller hvis den mot formodning skal selges engang (neppe).

 

"Flott rustfritt eksosanlegg selges billig, ved hurtig avgjørelse følger det med ett stk. eldre Land Rover"

 

 

 

 

(hvis dere synes jeg maser fælt og kommer med masse ubetydeligheter for tiden, så er det bare fordi jeg SKAL passere 100 innlegg...) :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Interestingly enough, whilst you guys are debating whether a Series 109" needs an SS (stainless steel)exhaust we are busy with orders of Discovery & (surprisingly) Freelander systems.... :rolleyes:

 

(C'mon MrAnders, a reply please, and you're almost there.......)

Endret av RogalandRover
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...