Gå til innhold

Taktelt og militær henger selges


Theo

Anbefalte innlegg

Jeg vurderer å selge både takteltet og hengeren. Dette da mulig endring i familiesituasjonen tilsier andre overnattingbehov en god stund fremover.

 

Takteltet er et Eezi Awn telt i mediumstørrelsen, dvs god plass til to voksne, men også ok for to voksne og et barn. Teltet ble kjøpt i 2004.

 

Hengeren er en Polynorm-henger fra forsvaret, godkjent med skilter og nytt lysanlegg og nytt sivilt hengerfeste. Hengeren ble forøvrig pusset opp og lakkert svart sist vinter. Satte på nye dekk da jeg kjøpte den i 2004.

 

Kom med bud!

 

gallery_45_9_125113.jpg

 

gallery_45_9_1600029.jpg

 

gallery_45_9_1499635.jpg

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir nok litt for lavt for meg, min henger har skilter, sivilt el.anlegg og sivilt hengerfaste, samt pusset opp og lakkert, trenger ikke å selge, men selger hvis jeg får et godt tilbud, gjerne pakketilbud :)

Endret av Theo
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann.

 

Kan jeg spørre om hva minsteprisen på hengeren er ? ( Har telt , men ikke henger :D )

 

Mvh Espen.

 

 

Hvis jeg skal gidde å selge vil jeg ha over 6 for hengeren og over 7 for teltet. :)

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med Theo, det er de verd. Har den samme kombinasjonen selv, meget praktisk for mindre turer for et par voksne - men jeg vurderer ikke å selge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv om avstand krok til hjul er relativt kort, dvs at den ikke veeeldig lett å rygge med, er dette en fantastisk bra henger å ha bak en Defender eller seriebil. Store hjul gjør at den er veldig stødig og god i høy fart bak bilen. I det hele tatt en veldig bra henger tross alderen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
  • 3 uker senere...
  • 6 år senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...