Gå til innhold

Arnott, porto/fraktgebyr


lvoei

Anbefalte innlegg

Discoen markerer revir i perioder, spes h bakhjul faller nedpå, og klok av skade fra forrige disco bestilte vi 2 ACE belger fra Arnott ,som har spesialtilbud på :$129.00 for begge, men shipping and handling til $157.25!! Er dette vanlig? Hva pakkes belgene i, gullfolie? Noen som har erfaringer her, skjønner jo at Arnott får bra vurderinger forøvrig.

 

MVH Olav og Bente

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror PaalSL og jeg fikk på omtrent samme tid, august/september i fjor. Dollaren har vel sunket godt siden det, så du sparer nok fort vekk en 600 kroner. Jeg betalte vel også ca. 2.500-2.700,- totalt. Tror originale koster ca. 7.500,- hos merkeforhandler, uten livstidsgaranti!

 

Kom på tre dager da de først fikk ut fingeren, følg gjerne opp bestillingen med en telefon hvis du ikke har fått innen 5 dager.

 

Bestill gjerne klipsene i toppen hos Bøhler, EWS eller merkeforhandler. 2 på hver side. De var helt istykkerrustet på min bil og jeg måtte improvisere med e-ringer og skiver. Men det har fungert helt fint.

 

Lykke til! :)

Endret av LANDreas
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...