Gå til innhold

Hjeeelp..


Dappe

Anbefalte innlegg

  • Svar 95
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

Kan slikt sendes i posten?

Nei..

Sist jeg kjøpte hos l.r. forhandleren her i byen, så fikk jeg oljen fra fat, levert over disk på en 4 liters spylevæskekanne. Husker ikke prisen, men den lå i kategorien 'forholdsvis rimelig i forhold til at dette er et produkt jeg ikke må skifte så ofte'..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var hos merkeforhandler på Kongsberg i dag og spurte om de kunne selge meg noen liter med MTF94 olje. Den hadde de ikke hørt om og de fortalte at den eneste oljen de brukte på disse kassene var Dexron III. Hva skal man gjøre med sånt da :o Hvilken forskjellige merker er det som har MTF94 da?

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da får du be forhandleren oppdatere seg og ta av seg "Volvoskylappene" mens han 'snakker Land Rover' Makan til tull en skal høre.. :angry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du får kjøpt oljen i Oslo, så kan jeg ta med til Drammen (nesten Kongsberg) i morgen. Evt så kan jeg stikke innomn EWS for deg om han er åpen frem til 17.00-30.

 

EWS er på ferie frem til tirsdag..

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er oljen. Om de ikke har den på stasjonene, så kan de sikkert bestille den. Men det er visst nok snakk om kvantum på min. 20 liter.. Endret av terratracker
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg snakket med Bilia på Lillehammer hadde de ikke MTF94 olje. Få snakke med en på verkstedet da sa jeg,joda de hadde olje på fat de og hvis jeg kom med tomkanner og ha det på pumpet de av fatene på verkstedet.

Det pussige var jo at de plutselig hadde greie på prisen i delelageret også når jeg skulle betale <_<

Uansett kan du jo be om å få prate med noen på verkstedet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er oljen.

Det står spesifisert at den også brukes til Honda manuelle kasser. Så kanskje krype i det sure eplet og liste seg en tur til Hondaforhandleren? :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det står spesifisert at den også brukes til Honda manuelle kasser. Så kanskje krype i det sure eplet og liste seg en tur til Hondaforhandleren? :D

 

Jeg gir meg over..

 

I dag ringte jeg den lokale Honda forhandler og spurte om de kunne skaffe MTF94 olje, men det hadde de aldri hørt om. De brukte kun vanlig motorolje på kassene til Honda.. :blink:

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snakket med en mekaniker nå som mener å vite at oljen selges i rådyre litersbokser hos Honda under betegnelsen Honda MTF. Han mente videre at den eksakte betegnelsen muligens er Honda MTF 2.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.


×
×
  • Opprett ny...