Gå til innhold

.. akk, ja.....


Bjørn H

Anbefalte innlegg

SUKK jeg må la være å kikke på denne siden her kanskje, dette ER BILER for meg men de er vel ikke så greie å få registrert her på berget? noen som vet?

 

Det er nok ikke helt rett frem og få registrert slikt her til lands. Den eneste muligheten er vel å få hjelp fra Land Rover i England og at de kan gå god for at dette er en akseptabel ombygging...

 

 

:D .. ingen tvil. Hva med denne f.eks... direkte vakkert! B)

 

gallery_424_9_94073.jpg

..fra siden til www.daytour.is

 

 

Det er helt rått...

Endret av Dappe
Lenke til kommentar
Del på andre sider

No må du gi deg Bjørn :D ....sitter hjemme sykemeldt og drømmer og drømmer og.......

ÅÅÅå den som kunne hatt en slik en.... :D , ja bare en 35" fra Arctic Trucks...sukk

Det gikk en grønn i Narvik(bor noen mil lengre nord) for en tid tilbake, men den er borte desverre og jeg hadde ikke råd til å kjøpe da.....noen som vet hvor mange som ble bygd ? og om det finnes noen for salg...?

 

Mvh Roar

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:) Hvis Arctic Truck har vært inne i bildet skal det være mulig å få godkjent, de er flinke til å skaffe de rette papirene B)

Arctic Truck bygger vanligvis ikke om land rovere, men de er som de fleste andre interessert i å vurdere ens planer ut ifra en seriøs forespørsel.

Sørg for å ha en forholdsvis ny bil og et par hundre tusen kroner tilgjengelig før forespørsel sendes..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...