Gå til innhold

Billig RRC ønskes kjøpt


Jachem

Anbefalte innlegg

Hei og hopp! :)

 

Er på jakt etter en billig Range Rover, gjerne Classic.

 

Er interessert i det meste jeg får tak i for under 15 lapper!

Bor på østlandet, men villig til å engasjere han far :D

 

 

Svært takknemlig for alle henvendelser!

 

Svarer på alle henvendelser, men svarer jeg ikke kan evt. henvendelser sendes til Dragev som formidler videre.

 

 

På forhånd takk så mye!

// Joakim

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 50
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

Bla gjennom selgesannonsene, kanskje du ser noe der.

 

Hør med Kjartan også, "axelot" på forumet. Kanskje han har noe.

 

Sjekk også med Øystein hos Martinussen bilopphugging i Spydeberg, mulig han vet om noe.

 

Velkommen på forumet, lykke til med søk etter bil.

 

Ha en fin dag

hilsen

Henry Arnfinn :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det står en på refsnes i Moss som selges for svært hyggelig pris. Hør med Lars B..... her gjenstår noen timer i garasjen.......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bla gjennom selgesannonsene, kanskje du ser noe der.

Har sjekka både her, AutoDb, finn og nlrk.no. Skal prøve å holde meg oppdatert på dem sidene å se om det dukker opp no ;)

 

Hør med Kjartan også, "axelot" på forumet. Kanskje han har noe.

Skal sende en PM til :) Takk for tipset!

 

Sjekk også med Øystein hos Martinussen bilopphugging i Spydeberg, mulig han vet om noe.

Har vært hos han. Det han står igjen med nå er en godt bulka RRC og en RRC delebil som jeg, Vidar og Vegard kanskje skal plukke no deler fra :)

 

 

Takk for hjelpen! :D

 

Denne mener du? ;)

 

Solgt den ja. Synd, akkuratt no sånn jeg ser etter :)

 

Bare å fortsette å poste om det er noen som veit om no! Ingen biler er for dårlige her, post alt som er folkens ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du vært på sidene til Norsk Land Rover klubb? Gå inn på nlrk.no, der finner du bl.a denne (kopert fra NLRK markedsplassen, håper ingen blir sure nå):

"Navn: ******

Telefon: *******

Email: ********

Dato: *********

Annonse:

 

 

RR-83, m/aut. selges rimelig

83.mod. 3.5 med automat selges rimelig. Den trenger en som kan gi den pleie og omsorg, bilen har fått nye OME fjærer/dempere og nye BFG all-terrain dekk. Den er pr. idag ikke kjørbar grunnet påbegynt restaurering for noen år siden, men grunnet annen interesse så stoppet det opp. Bilen står i Drammen."

 

Jeg fant også en RR til ca 10000 i stad, men husker i farten ikke hvor. Dessuten er det noen annonser på landrovernorwaydotcom, tror jaggu det er en RR der også som er tilsalgs for rundt 10 tusen.

 

Du skriver at de RR som er på FINN er for dyre, men tenk på at det koster litt å fikse opp en "rishaug" av en RR også. Så kanskje en nettopp PKK-godkjent, registrert og kjørbar RR til rundt 40 tusen ikke likevel er så dårlig kjøp. Du må regne med at du kommer opp i denne summen, minst, før prosjektet du får billig kommer på veien. "De store tingene er billig, det er alle de små tingene som koster penger" gammelt jungelordtak fra Halden.

 

Eksempel: Når du skifter et vindu i et hus koster vinduet 3-4 tusen. Det samme koster kiler, utforinger, kledning, isolasjon, beslag, lister, maling/beis og pensler etc som trengs til å skifte vinduet også. Og alle klager over at vinduet er dyrt. Vinduet er egentlig rimelig når man legger sammen utgiftene for alle småtingene man trenger.

 

Har bygd opp RR selv, og vil anbefale deg å iallefall vurdere å se på en til rundt 40 lapper. Det kan være mulig du finner en bil som på sikt vil vise seg å være den rimeligste bilen du noengang vil komme til å eie.

 

Ha en fin dag

hilsen

Henry Arnfinn :)

Endret av Elvehundre
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du vært på sidene til Norsk Land Rover klubb? Gå inn på nlrk.no

Jeg fant også en RR til ca 10000 i stad, men husker i farten ikke hvor. Dessuten er det noen annonser på landrovernorwaydotcom, tror jaggu det er en RR der også som er tilsalgs for rundt 10 tusen.

 

Du skriver at de RR som er på FINN er for dyre, men tenk på at det koster litt å fikse opp en "rishaug" av en RR også. Så kanskje en nettopp PKK-godkjent, registrert og kjørbar RR til rundt 40 tusen ikke likevel er så dårlig kjøp. Du må regne med at du kommer opp i denne summen, minst, før prosjektet du får billig kommer på veien. "De store tingene er billig, det er alle de små tingene som koster penger" gammelt jungelordtak fra Halden.

 

Har bygd opp RR selv, og vil anbefale deg å iallefall vurdere å se på en til rundt 40 lapper. Det kan være mulig du finner en bil som på sikt vil vise seg å være den rimeligste bilen du noengang vil komme til å eie.

 

Ha en fin dag

hilsen

Henry Arnfinn :)

 

Takk for flotte innspill, skal nok tenke litt mer over det :) Men tid og deler har jeg nok av, bor jo tross alt 5 min fra Martiniussen, han har jo det meste :D

 

Når det gjelder den i Drammen har jeg ringt på den ja. Så venter på bilder. Der var bakerste delen av ramma rusta endel, så fikk med ny. Noen timer kosing med den med andre ord ^^

 

Har ikke tenkt meg opp imot 40 lapper uansett. Trenger ikke no fryd for øyet, bare noe som ser greit ut frem til jeg skal i militæret (års tid). Har planer om å "ungdom'isere" litt med leppe med tåkelys, dobble enderør og et effektanlegg som skriker litt da se ;) Karlsen og Svendsby- gutta har det meste virker det som :)

 

//Joakim

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med "ungdom'isere" snakker jeg ikke senking, sprudlende lakkering og lysende hodeskaller da. Er da ikke så gærn. :)

 

Snakker om noen ekstra lys, bittelitte granne plastikk (frontleppa) og et hei-dundranes anlegg. Jobba som DJ en gang i tia, så har litt interesse der ;)

Litt heving og effektanlegg så jeg kjenner 8'ern langt opp ****, og det hele avslutta med et par pene ende rør er slettes ikke å fordra ;)

 

Må innrømme jeg er litt perfeksjonist, opptatt av de små detaljene ;)

 

Men har sett bildene av bilden til 2.5DSE, og har trolig forelska meg litt i den :rolleyes:

Planer om å bruke samma interiøret som han, samma hvilken modell det blir ( <3 )

 

PS.: Jeg er bare en (veldig høy) 17 åring som er ute etter en bil å bruke på veien, ikke skogen (bor på byggefelt :unsure: ).

Håper noen her kan hjelpe meg med det :)

 

Ikke flå meg for det blush

Endret av Jachem
Lenke til kommentar
Del på andre sider

PS.: Jeg er bare en (veldig høy) 17 åring som er ute etter en bil å bruke på veien, ikke skogen (bor på byggefelt :unsure: ).

 

Hos Joakim blir det måka og strødd helt fram til inngangsdøra. Han bor opp en ganske bratt bakke. Han er veldig engstlig for hva strømannen vil gjøre når han får se en fullt rigga Range Rover parkert utenfor huset :rolleyes: Kanskje han tar det som et hint og blir deprimert over at han ikke gjør god nok jobb? :huh::P

 

Joakim har ikke planer om å kjøre i skauen...Men skjønner fremdeles ikke hvorfor han vil ha den plastikkdingsen i front, det er mye tøffere med en ordentlig steeringguard, hvis man skal ha noe der :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes ikke planene dine for RRC'n høres så gæli ut B) Jeg har tenkt å gjøre litt med min og. Planen var vel i utgangspunktet heving og svæære dekk, men lurer litt på å beholde høyda og sette på brooklands kit. Vanskelig å bestemme seg egentlig :rolleyes: Har litt planer om anlegg også :D

Endret av 2.5DSE
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes ikke planene dine for RRC'n høres så gæli ut B) Jeg har tenkt å gjøre litt med min og. Planen var vel i utgangspunktet heving og svæære dekk, men lurer litt på å beholde høyda og sette på brooklands kit. Vanskelig å bestemme seg egentlig :rolleyes: Har litt planer om anlegg også :D

 

Takk for det :) Inspirasjons kilden er din vettu ;)

 

Skal dra å se på en i Oslo området på søndag ser det ut til :) Grå 87"

 

En bra oversettelse er "angreps-vinkel". :D

Min har en grei angreps-vinkel. B)

 

Hehe, ja. Fine felger og dekk du har på der! Slike må skaffes :)

 

B) .

DET er byggefelt-racer på knapstad det :D .

 

Hehe, det det skal bli ja :) Men ehhm, har jeg nevnt knapstad? :huh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eller hva med en du ikke trenger å sette i stand? Tut og kjør undefined

 

Den var jo grisefin! Hakke råd til no så dyrt, så skal planen er å ende opp med en sånn en etter... tja, halvt år med skruing ;):P

 

Nå har vi sett på Range Roverne i Oslo og Drammen! :) Bud er lagt inn!

 

Lagt inn bud ja, men spørs nok om det holder mål... :( Så er fortsatt på leting folkens! Noe som kjenner en kammerat til en fetter til faren din som selger kanskje? ;) Eller no sånt no :)

Endret av Jachem
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.


×
×
  • Opprett ny...