Gå til innhold

Spotted...


Bjørn H

Anbefalte innlegg

Stoppet i ei bygd for å kjøpe matpakke før vi begynte å gå en tur i fjellet i dag, da jeg så denne vakre lady. Senere, da vi var kommet et stykke opp langs ruta vår, hørte jeg en lyd komme opp som man ikke kunne ta feil av (video)..

 

IMG_0437.jpg

IMG_0438.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fortsetter å dele LR-øyeblikk fra Dolomittene. Disse er tatt nå nettopp i en og samme parkeringsplass nært Cortina. Det italienske Tollvesenet også har god smak, som dere ser.

 

2.jpg

4.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, atau skrev:

Jeg fortsetter å dele LR-øyeblikk fra Dolomittene. Disse er tatt nå nettopp i en og samme parkeringsplass nært Cortina. Det italienske Tollvesenet også har god smak, som dere ser.

 

2.jpg

4.jpg

Hvordan kunne du finne på å flytte fra et slikt land ? ^_^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Mr.T skrev:

Hvordan kunne du finne på å flytte fra et slikt land ? ^_^

 

Det har jeg ofte undret meg over, i de siste ukene. Men Norge er utrolig fint og, da.

Endret av atau
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På tur i fjellene mine i går..

 

Og en til, med få minutt mellomrom. Defender og de gamle 4x4 Panda (min aller første bil, tilbake i 1990), utgjør sammen nesten halvparten av bilpartken her i Dolomittene. Og det er bare herlig. Defender er bilen de aller fleste rifugi (fjellhytter) bruker både til å frakte forsyninger opp, og som shuttle-service for gjester som skal bo der og ikke vil/kan gå hele veien opp. Derfor er det ikke akkurat sjeldent syn..

 

Endret av atau
Lenke til kommentar
Del på andre sider

46 minutter siden, Neverluren skrev:

Stilig retrofilm du bruker. Hva er det slags app, program ?

 

Den heter 8mm (for iPhone), lager veldig mange retro filmtyper og effekter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kongsberg på syttitallet ?

Noen som føler seg truffet med en S2/3 PU?

 

 

Kongsberg.jpg

Endret av robertsoevik
https://www.delcampe.net/en_GB/collectables/postcards/passenger-cars/autos-voitures-automobiles-cars-kongsberg-volkswagen-vw-combi-split-1500-variant-break-coccinelle-ford-12m-land-rover-638725900.html
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært på tur og legger inn etpar bilder av hva jeg fikk med meg. Nord Italia.

19863DDE-5290-4385-918E-2442FD27813E.jpeg

9F0E86BC-E7A7-4E6C-8B52-CBF575A6BDDE.jpeg

16DB69FE-EBF1-4D4E-918F-98FF2344AC26.jpeg

BBDD6E6F-9935-4A55-BFEE-144337C8E046.jpeg

To første i Lago Iseo, tredje på autostrada mellom La Spezia og Parma , fjerde i Sirmione

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...