Gå til innhold

Spotted...


Bjørn H

Anbefalte innlegg

Kikket ut av kontorvinduet her i tidligere uka og fikk nesten hakeslepp over skjønnheten som stod parkert der:

 

2016-05-02 10.06.18.jpg

 

Og med litt nærmere undersøkelse så viser det seg at den tilhører en god kollega med lidenskap for bilen sin. Fantastisk! (enda) En god dag på jobben rett og slett!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Så en utrolig fin 88" serie 3 i går her i Montevideo,taxikusken snakket dessverre bare spansk og mine kunnskaper der rekker ikke til å få han til å skjønne at han skulle følge etter den. Men han vara enig i at den var fin tror jeg☺

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Traff i Karasjok på ett godt voksent par fra Sveits med en rød 95/96 model P38 4,6. De var på testrunde med bilen som de hadde rigget med roofrack, markise med mer. Fikk meg ikke til å ta bilde av de, men de fortalte at de planlegger å dra til mellom amerika på ekspidisjon med bilen til neste år.

De tutet å vinket når de startet opp å dro fra Statoil (Circle K) stasjonen.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flott seriebil ned kirkeveien omtrent ved spinn på majorstuen i dag tidlig.

 

Var det deg LANDreas? Grå bil med grønn canvas. Jeg ga tommel opp fra herresykkelen. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...