Paal Helge Posted March 10, 2016 Share Posted March 10, 2016 Ja, er vemodig å se sånne biler i dårlig forfatning. Ramma så bra ut... Har uansett nok "skrot" under tak med 6 biler og 1 motorsykkel.. Det får holde ? Quote Link to post Share on other sites
Harmen Posted March 13, 2016 Share Posted March 13, 2016 Kambodja er et land med mange ekstremer. Under et opphold i Phnom Penh for en uke siden ble jeg overasket over at det tilsynelatende bare fantes 2 transportmidler, enten tuctuc/moped eller stor super utgave av 4x4 Lexus, Toyota eller aller helst Rabge Rover. Til og med i Stor Britania har jeg ikke sett så mange fine Range Rovere. Det som overasket meg mest var at de alle sammen var strøkne og det på tross av den vanvittige traffikken tilsynelatende uten system og regler... Quote Link to post Share on other sites
Defender110 Posted March 27, 2016 Share Posted March 27, 2016 Spotted på Sollerudstranda, noen her inne? Quote Link to post Share on other sites
Land Rover for alle penga Posted March 28, 2016 Share Posted March 28, 2016 http://www.ha-halden.no/fredriksten-festning/magne-tore-minge/volvo-felt/stubben-stoppet-thor-ivar-pa-biltur-i-skogen/s/5-20-170895 Quote Link to post Share on other sites
krokansjefen Posted March 28, 2016 Share Posted March 28, 2016 Vassbø har vært ute en vinter.. rhm...påskedag før... Quote Link to post Share on other sites
Land Rover for alle penga Posted March 29, 2016 Share Posted March 29, 2016 Så ein Defender uttafor Biltema Hønefoss idag...... Quote Link to post Share on other sites
Øyvind Dørum Posted April 1, 2016 Share Posted April 1, 2016 Observerte 7stk 110 ifølge på Oppdal idag. Alle var utenlandske tror jeg, med forskjellige flagg på. Den ene hadde et norsk flagg. På den ene bilen sto det 'gate to Norway'. Selvsagt lå mobilen igjen i bilen, så det ble dessverre ingen bilde? Quote Link to post Share on other sites
county Posted April 1, 2016 Share Posted April 1, 2016 Det stod Galway to Norway Land Rover Expedition på den og de andre 7 Land Roverene... :) De er en gjeng med vennlige Irer på norges expedition for veledig formål for Pieta House som arbeider med forebygge selvmord og selvskading blandt unge i Ireland... De var innom Bergen for noen dager siden og vi var et par stykker fra avd Hordaland som hilste de velkommen... Quote Link to post Share on other sites
Øyvind Dørum Posted April 2, 2016 Share Posted April 2, 2016 Ble vel så våt i øynene når jeg så de, at jeg greide nok ikke å lese ordentlig? Stilig ekvipasje da☺ Quote Link to post Share on other sites
JosteinN Posted April 2, 2016 Share Posted April 2, 2016 Tror jeg har sett/møtt 6 forskjellige disco 3/4 i dag, larvik/porsgrunn/skien. Quote Link to post Share on other sites
county Posted April 2, 2016 Share Posted April 2, 2016 Her er et par bilder av den Irene når de var i Bergen... Quote Link to post Share on other sites
krokansjefen Posted April 3, 2016 Share Posted April 3, 2016 2 blad RRC på E18 ut av Oslo i går, den ene en meter lengre enn standard og godt dokumentert på dette forumet.. Da ble den ikke vraket enda i allefall. Quote Link to post Share on other sites
Jachem Posted April 3, 2016 Share Posted April 3, 2016 Jeg møtte på Irene på Lillehammer. Derfra kjørte de til Oslo marka, trolig Sognsvann hvis de fant frem. Eng: I met the Irish at Lillyhammer. They where headed for Marka, Oslo. I proposed offroad-driving at Elvedalen (ref. @ArneG.), but they had a tight schedule. I assisted by punching in Sognsvann in their GPS. Very friendly 'lads', and amazing cars! Hope you found a good camping site and enjoyed the rv4 scenery. Quote Link to post Share on other sites
motom Posted April 3, 2016 Share Posted April 3, 2016 Kona så dem på vei Sørkedalen i går Quote Link to post Share on other sites
paaljt Posted April 4, 2016 Share Posted April 4, 2016 Her er de på Lena på lørdag, jeg rakk akkurat få opp kameraet på vei hjem fra elvedalen. De stod litt varierte steder langs RV4, så litt lost ut.. jeg tutet og vinket, men de var opptatt med sitt... Quote Link to post Share on other sites
JosteinN Posted April 16, 2016 Share Posted April 16, 2016 Såg en ganske så grom grønn discovery 2 forbi Tjølling i dag! Noen her? Quote Link to post Share on other sites
parrafin23 Posted April 20, 2016 Share Posted April 20, 2016 Jeg så denne parkert på Konnerud.. Litt bortgjemt i grunn. Mr.P Quote Link to post Share on other sites
Land Rover for alle penga Posted April 20, 2016 Share Posted April 20, 2016 Har ikke det ligget flere bilder av den på Facebook? Nei.... det var visst en annen en.... Quote Link to post Share on other sites
GuttormG Posted April 20, 2016 Share Posted April 20, 2016 Oi, den kunne jeg trives med! Kano og fiskestang på taket, bikkje og børse baki! Quote Link to post Share on other sites
Land Rover for alle penga Posted April 20, 2016 Share Posted April 20, 2016 https://www.facebook.com/groups/117437681630450/search/?query=mod%20ca1965 Får du åpnet den? Quote Link to post Share on other sites
Ronny Jacobsen Posted April 21, 2016 Share Posted April 21, 2016 Spotta en LR på luksusfella; ) Quote Link to post Share on other sites
sveinikr@hotmail.com Posted April 21, 2016 Share Posted April 21, 2016 Har du sett! Den Audien virka som dårlig butikk. Selv om den kanskje "ligger som spøtta på veien", lissoooom. Svein Ivar Quote Link to post Share on other sites
Defender110 Posted April 21, 2016 Share Posted April 21, 2016 Møtte dette trivelige paret fra sagaøya, de har vært på Nordkapp og var fremdeles på Norges turne Kjørte denne tøffe 1988 modellen med full camping innredning, virkelig lekkert, gjennomtenkt og praktisk utført Quote Link to post Share on other sites
lafterolf Posted April 21, 2016 Share Posted April 21, 2016 Gjennomtenkt. Om noen dør på turen ligger kisten klar på panseret.. Quote Link to post Share on other sites
Mr.T Posted April 21, 2016 Share Posted April 21, 2016 Spotta en LR på luksusfella; ) Ja, man må jo kjøre standsmessig når en først skal på tv! ? Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts