Gå til innhold

Spotted...


Bjørn H

Anbefalte innlegg

Innsbruck, i dag. Jeg skulle ønske at denne bilen, kamuflert under en "høstlig mønstret" foljering, var den nye Defender 2020 på hemmelig prøvetur i Alpene. Tenk, den vil komme med taktelt allerede fra LR :)

IMG_0740.jpg

IMG_0741.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
På 6.10.2018 den 18.44, atau skrev:

Spottett den tøffe doningen i Cortina i dag. Britiske turister.

 

IMG_0703.jpg

Denne er jo i Land  Rover Monthly. Et scoop!

F83E7E59-E330-487B-9620-5C6C6C0C9D30.jpeg

Helt utrolig hvordan denne geniale hjernen min får dette til! Jeg ser et bilde og husker det og så kobler det til noe annet jeg har sett og vipps så har vi løst ligningen. Ikke en avansert ligning akkuret, men dog... kanskje mer som 2 pluss 1 Voila’.... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
2 timer siden, Mrvikan skrev:

Står hos et lokalt verksted i Hønefoss å er visst i påvente av deler... Så fin ut der den sto! 

B135DDC7-14BC-491B-A6CE-72E49BC77BCC.jpeg

Lokalt verksted i Hønefoss? Da er je I feil del for je har aldri sett så mye busker i Hønefoss :P

Ser til stadighet noen LR på storgata bil... Er faktisk endel Defendere I Hønebyen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe... Litt redd for å fortelle allmenheten hvor den står natten igjennom "usikkert".. :rolleyes: Mulig de ikke er like populære å stjele her i Norge som i UK, der stjeles de jo daglig! Men du går på skole i nærheten av stedet;) Så selges det slikt tysk ræl i nabo bygget.. 

Har sett en del faktisk, stor en blå fast på pendleparkeringen på kastet, trivelig kar som eier den. Men denne var ny, for meg.. 

Møter å en grå 90 på hallingby til stadighet.. Han MÅ du kjenne @Land Rover for alle penga

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Mrvikan skrev:

Hehe... Litt redd for å fortelle allmenheten hvor den står natten igjennom "usikkert".. :rolleyes: Mulig de ikke er like populære å stjele her i Norge som i UK, der stjeles de jo daglig! Men du går på skole i nærheten av stedet;) Så selges det slikt tysk ræl i nabo bygget.. 

Har sett en del faktisk, stor en blå fast på pendleparkeringen på kastet, trivelig kar som eier den. Men denne var ny, for meg.. 

Møter å en grå 90 på hallingby til stadighet.. Han MÅ du kjenne @Land Rover for alle penga

Det er en nabo ja. Hvis han kjører på pizzakuttere, har stigtrinn og som er fin I lakken. 

 

Da skjønner je ;) 

 

Så deg over brua igår og, dyp lyd i bilen din. Ble påpekt av kompiser også B) fra je så deg midt på brua så hørte je 300'n forbi Storgata bil. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Land Rover for alle penga skrev:

Det er en nabo ja. Hvis han kjører på pizzakuttere, har stigtrinn og som er fin I lakken. 

 

Da skjønner je ;) 

 

Så deg over brua igår og, dyp lyd i bilen din. Ble påpekt av kompiser også B) fra je så deg midt på brua så hørte je 300'n forbi Storgata bil. 

Stemmer det ja, pizzakuttere:lol:

 

Fryktet at den brummer godt nå, tror eksosen går ut alle andre steder enn bakerst... Men, blir 18 år i hodet å sitter med glis fra øret til øret:wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Mrvikan skrev:

 

 

Fryktet at den brummer godt nå, tror eksosen går ut alle andre steder enn bakerst... Men, blir 18 år i hodet å sitter med glis fra øret til øret:wub:

Trenger ikke gjøre noe med det nei ;) snart er det vel 3" rakrør ve

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, Erik Iversen skrev:

Jeg leste artikkelen. Måtte visst demonteres først og monteres igjen i butikken for å få den inn :)

 

Ja, se det. Dette hadde gått meg hus forbi.

http://www.bilnorge.no/artikkel.php?aid=50837

 

Jeg må si at det er en av de mest sexy Land Roverne jeg har sett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...