Gå til innhold

Spotted...


Bjørn H

Anbefalte innlegg

Yepps, det var vel bare første årsmodell som hadde skyvevinduer. Drømmer om skyvevinduer og gode gammeldagse dørhåndtak på min 87 modell. Ser bilen har galvaniserte lister mellom dør/vindu. Usikker på hvor lenge de hadde det, men det svarer vel Ketil på...

 

Ellers hadde det vært artig å ha en "rein" 110'er av tidlig årgang, til kos....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kunne virkelig tenkt meg en slik sak som det der ja, men da måtte den være i relativt god stand. Har faktisk sett en gul/oransje 109 ved Loddefjord i Bergen noen ganger som ser særdeles strøken ut og undres på om noen kjenner til denne?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:D

 

 

:o .... ler du..... <_< . Ja saken er bare at jeg ikke ville ha begynt på noe stort rust prosjekt da jeg verken har kompetansen og/eller den rette plassen til å skulle stå med slikt. Tekniske saker er det ikke så farlig med da jeg med tid klarer det meste. Nå skal det jo sies at man selvfølgelig ønsker en bil som er i sånn passe bra stand....

 

Så der ja, tenkte bare at den der trengte en "liten" forklaring ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mente ikke annet med smilet, enn at min OneTen er i meget god stand, selv om det ikke ser slik ut fra utsiden! ;)

Banke ut noen bulker her og der, male til våren, så hjelper det nok. Men dette er ikke sååå viktig for meg.

Viktigere at den starter og går bestandig og at alt funger som det skal.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

En av oss? :rolleyes:

 

Kjørte bak en 110 SW med grønne skilt med reg. nr. 41144 fra Blindheim mot Ålesund i dag. Så ingen medlemsmerker av noe slag. Vi trenger alle som er i nærområdet om vi skal klare å få et miljø på fote. Har sett bilen ved flere anledninger. Er bilen KJENT? <_<

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tipper 1984 modell...

 

Gjett hvorfor:

 

gallery_103_40_1045459.jpg

Min bil (men et gammelt bilde)!

 

Min bil er etterhvert også blitt en bil som er (relativt) god teknisk men med et ganske så scruffy utseende. Jeg er vanvittig glad i skyvevinduene, og synes de er med på å gjøre bilen spesiell. Det fine med disse tidlige årgangene er også at aluminiumen er veldig bra. Sammenlignet med 1986 og 1987 modeller så er det betydelig mindre korrosjon i aluminiumen i de første utgavene.

Endret av kulien
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min frus onkel Svein (Husvenn, kunstner, forfatter, fritenker og kokk!) er for tiden på tur nede i Nice, (F). Han sendte dette julebildet B) :

 

gallery_1975_9_12300.jpg

 

 

mmmm ser ut til at de har tatt en tur til Italia etter Ristorante å bedømme :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er direkte oppløftende hvordan det tilsynelatende tusser av fine seriebiler her i distriktet nå.

 

I dag var det en Marine Blue/Limestone SIII 88" RHD på vei nordover Kirkeveien over Nøtterøy. Godt voksen herre ved rattet. Kjennemerke LJ98XXX.

 

Noen som kjenner?

 

Mvh Terje K.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Var på tur til Bergen i august. Kom over denne velutstyrte LR. Som ny og "frelst" eier av LR samt bruker av forumet fant jeg frem mobilen for å ta bilde.

 

gallery_3097_9_415190.jpg

 

Fikk tatt dette bildet og oppdaget så at der stod en liten krabat og kikket på meg. Familien var tilbake til bilen, så ytterligere fotografering rakk jeg ikke. Dete var første gang jeg fotograferte en annens bil og følte meg noe tatt på fersken. Manglet "verktøyet" for rett sosial opptreden. Ikke hilste jeg, ikke søkte jeg kontakt, men trakk meg bare unna. Auau for en flau opptreden!! :(

Endret av Novise
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
  • 2 uker senere...

Var i Oslo i hyggelig bryllup til svogeren i helga. Satt og spiste pizza (ikke bryllupsmiddag nei...) ved Sjølyst, der det svermer av flotte RR og RR Sport, med like flotte damer ved roret... Da med ett kom denne hyggelige 90-eren og parkerte ved Macer`n. Noen herfra kanskje..?

gallery_1975_9_58669.jpg

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Min BEDRE halvdel har begynt å dra kjensel på LR-produkt. Hun var på en ukestur til Kreta for vel en uke siden. Beste gaven hun hadde med hjem var til meg og den skal jeg dele med dere. Kvinnelig sjåfør med rødlakkede negler. Plassert rundt de 45 - 55 og langt fra skrinn!! Bildene er ikke av DAMEN, men av kjøretøyet!! :rolleyes:

 

gallery_3097_9_132624.jpg

 

gallery_3097_9_583087.jpg

 

gallery_3097_9_465238.jpg

 

gallery_3097_9_261754.jpg

 

SKJØNT og vakkert ikke sant!!

Endret av Novise
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

... med fare for å avsløre (sikkert for sent allerede... ;) ) tvilsomme frankofile tendenser, ... kom jeg da over denne

ved virtuell spotting: ( .. altså, den spottede i bakgrunnen..) ( .. noen av "oss"?) ( .. med samme schizofrene tilbøyeligheter da.. :lol: )

 

51_1227415899.jpg

 

FINN

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ingenting å skamme seg over, som vi har vært inne på før, uten at jeg finner tråden nå.

 

Derimot finner jeg denne

(link) som tåler å ses en gang til. (The presenter tåler f.ø. også både ses og høres en gang til blush . )

 

Mvh Terje K.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På tur opp på hardangervidda østfra på søndag (15.) ettermiddag kveld, tror jeg det var 4 seriebiler og eller defendere som sto i veikanten. Var ikke rask nok til å tute, så det var vel neppe noen som reagerte på vinking fra en tyskerbrakke med skibokser på taket som for forbi...

 

I Bergen i går kveld passerte jeg en nyyydelig gul serie II :) to ganger, først da jeg lette etter hotellet og deretter da jeg lette etter et sted det gikk an å parkere en ca 2,5 meter høy bil (gitt opp... måtte demontere målesystemet fra taket og sette den inn i hotellets garasje)

 

M.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...