Gå til innhold

Serie 1


Tom R

Anbefalte innlegg

Budrunden varer til fredag 30.11.2007, og bilen kan hentes på søndag.

 

 

Jeg vil gjerne komme innom og titte.

 

....jeg vet hvor du bor, men jeg vet ikke når det passer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil gjerne komme innom og titte.

 

....jeg vet hvor du bor, men jeg vet ikke når det passer.

Hei!

 

Tom er bortreist noen dager nå men hvis du ringer meg på tlf 91653277 ( Hilde Svindal)kan vi avtale ett tidspunkt for en titt.

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Hjemme igjenn fra en velfortjent hyttetur(mener jeg da). Eivind jeg er hjemme på tirsdag kveld etter fem. Kan godt hende jeg er hjemme andre dager også ring om du fortsatt vil komme å titte. Dette gjelder andre også selvfølgelig.

Tom

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk ikke tilbud om kaffe. Ikke rart jeg ikke er villig til å by så mye da. Men så var ikke Tom hjemme da jeg var der heller.

 

Tenker utover ettermiddagen og kvelden, kanskje jeg slår til med et bud kl 2359. Men det er det nok flere som tenker på å gjøre?

 

Ha en fin dag

hilsen

Henry Arnfinn :)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi driver vel ikke med spekulasjoner og sånt, det får Terra og dess like ta seg av. Og ikke vil jeg bli beskyldt for å ta nattesøvnen fra noen heller. Så derfor

 

SOLGT!!!!!!!!!!

 

og ikke er jeg data nerd heller slik at jeg klarer å få skriften større. Og dette må da være min simple rett som selger og avslutte auksjoner når jeg vil når det faktisk er jeg som selger.

Ha en god dag det har jeg og konemor blir fornøyd når hun kommer hjem fra jentetur i London og finner ut at bilen hennes igjenn står i garasjen.

Ser på dette som en vinn vinn situasjon jeg da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da blir det altså Thomas jeg skal ha "parallellprosjekt" med. Vi har vel bl.a. like motorer som vi skal ha liv i...? Og sikkert flere andre "like" ting som skal gjøres også. ;)

Litt sånn "Jeg ser på deg, og du ser på meg"? Eller kanskje heller "Jeg skrur med deg, og du skrur med meg"? :rolleyes::)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

chili.gif

 

Aiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaia! Dette var morro.

 

Foreløpig skal prosjektet plasseres i et stort uthus hos svogern i Vormsund, men håpet er å få innlosjert det hele litt mer sentralt i egen garasje. Da den garasjen ikke finnes for øyeblikket kan jeg bare hente hjem delprosjekter som er små nok til å passe på stuebordet. Hvis jeg smeller opp partyteltet på 3x8 meter for å ha til prosjektgarasje er jeg redd noen hjemme vil pakke kofferten (min).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

chili.gif

 

Aiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaia! Dette var morro.

 

Foreløpig skal prosjektet plasseres i et stort uthus hos svogern i Vormsund, men håpet er å få innlosjert det hele litt mer sentralt i egen garasje. Da den garasjen ikke finnes for øyeblikket kan jeg bare hente hjem delprosjekter som er små nok til å passe på stuebordet. Hvis jeg smeller opp partyteltet på 3x8 meter for å ha til prosjektgarasje er jeg redd noen hjemme vil pakke kofferten (min).

 

Jeg er helt sikker på at det finnes løsninger som gjør at V forstår :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med ny bil Thomas. Lykke til. Riktig å sette av god tid, lur angrepsvinkel på prosjektet. Resultat blir bedre når man tar tiden til hjelp. Bare å spørre når det er noe du lurer på, har satt sammen noen Serie I tidligere. Har noen motordeler liggende i kjelleren, hvis du skulle trenge.

 

Gratulerer med salg Tom. Grei avgjørelse. Ingen trenger å klage, de har hatt lang tid til å komme med bud.

 

Men noen fikk tilbud om kaffe da. <_<

 

Ha en fin dag

hilsen

Henry Arnfinn :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...