Gå til innhold

JEG ØNSKER Å BYTTE


Alf

Anbefalte innlegg

[ØNSKER Å BYTTE 

Jeg har en LR Serie III 76 mod. diesel. 9 seter. Bilen er i daglig bruk da dette er den ensete bilen jeg har. Jeg ønsker å bytte denne bilen da jeg kjører ganske mye og trenger en mer komfortabel bil. Jeg bytter den gjerne inn i en tysk, fransk,svensk,russisk eller japansk bil, bare den er i teknisk god stand og ikke nedrustet.Og den må helst være stasjonsvogn, da jeg har hunder. Jeg regner min LR til en prisklasse mellom 30-35000 og vil da gjerne bytte til noe annet i samme prisklasse, men slikt kan jo diskuteres. Bilen må være kjørbar og kunne evnt. komme igjennom PKK. Helst med skilter.

Min LR har nye Yokohama Goelander AT 245/75 -16. Nye parabolic fjærer og støtdempere på begge aksler. Det følger diverse motordeler og en nesten komplett SIIA dieselmotor. Bilen holder til i Asker. Bilen er kostet på ca. 50000,-. det siste året.

Jeg kan kontaktes på mail: alf@landrovernorway.com. Bilen står til salgs på www.landrovernorway.com

og på ny topic her.

ANNONSEBILDE.jpg

Endret av Alf
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...