Gå til innhold

Tilbys: (Moss) - Oslo - Lindesnes - Oslo - (Moss)


Frode Haaland

Anbefalte innlegg

Da kjører du kanhende forbi Sandefjord? En felg til Eivind og en flexplate til Henry Arnfinn skal over fjorden..

Og fire vinterdekk skal fra Morten Folkmann til Sandefjord.... De ligger vel forhåpentligvis her da ....

 

Hilsen Eivind

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Frode!

 

Er det mulighet for at du skal innom noen av delepusherne i Oslo-området? Bøhler eller EWS for eksempel på vei sørover?

Endret av kulien
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dem som skal ha transport:

Pass på å få en ca-avtale om tid/sted/prosedyre - møtes her&der umiddelbart ved E18/E39 for å hente/levere, inkludert avhenting hos EWS. Logger antakelig ut (12-)1300 fra Lommedalen, og så ruller det sør/vestover.

Bruk den bærbare katafonen min!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du og Kulien kan vel samkjøre dere, sånn at bare en plukker opp bed E18/E39 i morra ettermiddag. Må ha kattafuttnummer til den som henter.

Jeg henter! Må kanskje sette på henger på menneskebilen for å få med alt... :) . LR står og venter på deler hehe! Mitt tlf nr kommer i PM.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I går kveld hentet Neil støtfanger og jeg deler langs E39 i Kristiansand!

 

Stor takk til Frode for fleksibilitet og vilje til å hjelpe! Dette var topp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Halden: Hente skjermutbyggere som skal til Tvedestrand

 

Moss: Henter støtfanger som skal til Krisitansand

 

Tvedestrand kan ikke hente ved motorveien. Levert Lommedalen for mellomlagring.

 

Lier: Hentet støtdempere, poser, styrestag og masse greisis

 

Sandefjord: Henta flywheel og felg

 

Arendal: Levert deler fra Lier

 

Kristiansand: Levert deler fra Lier og Moss

 

Vigeland: Finner deler som skulle til Flekkerøy/Kristiansand

 

Vigeland: Knerter et rådyr

 

Arendal: Leverer deler som egentlig skulle til Flekkerøy/Kristiansand; Henter verktøy som skal til Sandefjord

 

Telemarksporten: Henter telefon som skal til Sandefjord

 

Sandefjord: Leverer telefon og verktøy

 

Lommedalen: Legger igjen et halvt rådyr

 

Moss: Leverer felg

 

Halden: Leverer flywheel

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sandefjord: Henta flywheel og felg

 

Arendal: Henter verktøy som skal til Sandefjord

 

Telemarksporten: Henter telefon som skal til Sandefjord

 

Sandefjord: Leverer telefon og verktøy

 

Moss: Leverer felg

 

Halden: Leverer flywheel

 

Tusen takk, Frode! Det ble 'litt' mer enn på forhånd avtalt.. blush Skal huske dette neste gang vi skal smøre 'snakkehengslene'.. :D

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Intet mindre en imponert over innsats og kjørerute. Takker for transport både hit og dit av dieselregulatoren min :) Den ligger nå og koser seg i Arendal og skal skiftes så snart HSE'n er ute av garasjen :D

 

Ble litt bekymra når jeg leste avisa på mandag om det var dere som hadde vært litt triggerhappy....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kjøringa di har passet utrolig bra med skruinga mi. dette var storslagent, tusen takk Frode. en annen ting jeg er like imponert over er dine jaktkameraters tålmodighet når du drar dem med rundt til x antall "enda en landrover gærning" som passasjeren din kallte meg :lol: .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
  • 2 uker senere...
Ble litt bekymra når jeg leste avisa på mandag om det var dere som hadde vært litt triggerhappy....

 

Hadde dette vært meg som hadde fått bikkja skutt på denne måten er jeg redd den jegeren aldri hadde kunne jakte mer..... :angry:

Håper han mister all rett til videre jakt, og blir fratatt alt av våpen.

 

(Det som ikke står her, men jeg har lest på ett annet nettsted er at avstanden var 12 meter, og at han var usikker på hva det var han skjøt på... GÅ TIL OPTIKER)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...