Gå til innhold

Ahok's Discovery


Ahok

Anbefalte innlegg

Han skriver på forumet (som det er linket til) at det er ny Frontrunner med fester til rails fra Frontrunner - alt til 250 pund. Tydelig et røverkjøp. Ingen link til produkt eller leverandør.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sikkert noe han fikset selv :) og prisen er nok bruktpris??

Satt en del lavere enn med føtter på.

 

Husker ikke om det er Frontrunner sitt som kan demonteres helt eller om det var et annet merke. Var i hvert fall mye enklere å sende i posten.

Endret av motom
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nice rack! :)


Can´t seem to find it on Frontrunners homepage. Do you have a link for the rack and fittings? Part numbers?

Thanks!


I wish I did - I bought it off a guy who bought a bulk load of them off a guy........ etc etc. There were no part numbers I could find. It was £250!

Sorry bud.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 7 måneder senere...

Markise er meget praktisk og noe jeg har ønsket meg lenge. Den er 2 meter bred og går 2,5 meter ut. Størrelsen er perfekt til Discovery. Festet med vinkeljern til takstativet. Det går med vanlig takstativ med føtter også, for de som ikke har rails.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke fått "vår-følelsen" må nesten finne en spade og måke frem fræs'n. Discoveryen som har behov for sau, må nok vente litt til.

 

Sikker på at noen ikke allerede har måkt frem fresen og bilen?

Møtte helt maken Disco'ener, rett utenfor Trondheim på fredag..... ^_^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Våren har kommert og deler finner veien fra garasjen og ut på bilen. Nye dekk, nye støtdempere, skiver og klosser. Ny frontrute har det blitt også.

Må bare ha nytt styrestag og styredemper, samt finne ut av diverse lekkasjer så er den klar for PKK til høsten. Blir vel forhåpentligvis noen eventyr før det.

 

IMG_4012.jpg

 

IMG_4013.jpg

 

IMG_4014.jpg

 

IMG_3998.jpg

 

IMG_4019.jpg

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Demperne føles veldig riktige - skal uttale meg mer når jeg får på plass styredemper. Fant ut at jeg trenger nye endeledd også, så jeg avventet montering av denne.

Bakdemperne mine var jo helt ferdige, så det blir jo litt som å få ny bil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...