Gå til innhold

Range Rover 99MY HSE 4,6


tdiThomas

Anbefalte innlegg

Har fått for vane å kjøpe biler etter innfallsmetoden. Eller, det er muligens i ferd med å bli en vane, dette er andre høsten på rad....

 

Jeg fikk rykninger i hele kroppen og ble veldig rastløs når Jørn la HSE'n sin ut for salg. Håpet at noen skulle kjøpe den umiddelbart sånn at jeg slapp å tenke mer på en eventuell handel. Litt meldinger frem og tilbake med Jørn mens jeg var på høstferie og bilen var enda ikke solgt når jeg kom hjem. Banken var med og dermed var løpet kjørt.... B)

 

Handelen er gjennomført og biltralle type STOR skal leies innen kun kort tid

 

Disco'n skal paralelt klagjøres for salg, oppdateringer kommer i min forrige impulskjøpstråd

 

I lavmodus

rrcrawla.jpg

 

Ligger flere bilder av bilen på en hjemmeside Jørn har lagd

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 185
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

Tore: Takk takk, jeg må stelle pent med deg fremover. Trenger nok litt hjelp :huh:

Haakon: Blir nok på lørdag, gir deg en pling når/hvis jeg cruiser forbi

Jørn: Gleder meg til å se bilen, at det er en trist uke for deg har jeg full forståelse for

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer Thomas! Jeg må innrømme at jeg la inn et par gode ord for at du skulle kunne bli eier.. :lol: Nå må du få den igang før bensinen 'dør hen'..

Jørn skal jeg alltid få trøstet..Bare å sette ham i sving med ett eller annet på 110'ern det.. B)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer Thomas! Jeg må innrømme at jeg la inn et par gode ord for at du skulle kunne bli eier.. :lol: Nå må du få den igang før bensinen 'dør hen'..

Jørn skal jeg alltid få trøstet..Bare å sette ham i sving med ett eller annet på 110'ern det.. B)

 

Takk takk Dagfinn, skal gjøre mitt beste for å få'n kjapt tilbake på veien

 

Jørn har sikkert en haug med skumle planer å trøste seg med :rolleyes:

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå må du få den igang før bensinen 'dør hen'..

 

 

Jeg må innrømme at jeg i går forsøkte meg på å få tappet av noen liter. Jeg kom fra Oslo med 110'n og hadde nesten tom tank. Tenkte at, HSE'n har jo 100 liter ombord, da gjør det sikkert ikke noe om jeg tapper 70 liter over på 110'n, men det gikk ikke :ninja:

Ett eller annet stopper slangen 1 meter nede der en plass. Så da var det bare å rulle innom stasjonen og betale da ! :lol:

 

Har skrudd av hengerfeste på 110'n nå Dagfinn, gjort alt klart for deg for vidre arbeide !

Grovjobben er gjort av meg likssom :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Har skrudd av hengerfeste på 110'n nå Dagfinn, gjort alt klart for deg for vidre arbeide !

Grovjobben er gjort av meg likssom :lol:

Hva var det jeg sa... B)

 

 

Husk å skifte nick til "v8Thomas.." B)

Endret av terratracker
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tore: Takk takk, jeg må stelle pent med deg fremover. Trenger nok litt hjelp :huh:

Haakon: Blir nok på lørdag, gir deg en pling når/hvis jeg cruiser forbi

Jørn: Gleder meg til å se bilen, at det er en trist uke for deg har jeg full forståelse for

 

Vi kan kanskje kikke litt på denne Discoen samtidig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir Defender, Range Rover, Disco og SIII party :)

 

Hengeren jeg har fått tak i måler 181cm mellom karmene, venter spendt på måleresultatene fra Jørn :)

 

Sjampanjebilen målte forøvrig 178cm med orginale felger og 255dekk den gangen jeg fikk den nedover :huh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ThomasT er nedover også. Så spørs det om han klarer å rive seg vekk fra dugnadsarbeidet et par timer :)

 

Hjemme hos Wold?

 

Vi ringer når bilen er henta hos Jørn og er på vei nedover. Er ikke plass til allverdens mange biler hos Wold, vet ikke helt hvor Discon hans står hen om dagen heller...

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.


×
×
  • Opprett ny...