Gå til innhold

Hvilke (reklame)blader er det Land Rover i?


Frode Haaland

Anbefalte innlegg

At det finnes bilder og omtale av Land Rovere i LROI, LRW, LRE og LRM er kanskje ikke så rart, men det er jo morsomt når det finnes Land Rover i andre sammenhenger.

 

Reklameblad fra en trikotasjeforretning (Wagner), med Defender på Island (gaufsastordir jooola med frykthelig feilur offsetti på felghur):

med_gallery_2_9_124625.jpg

med_gallery_2_9_103345.jpg

 

Og en artikkel fra Samfunnsviteren nr.3/2007 (med stridende Defender i ørkenen, antakelig Irak og ikke Bosnia som tittelen antyder):

med_gallery_2_9_153061.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 65
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

(gaufsastordir jooola med frykthelig feilur offsetti på felghur):

gotd festi i blautir mir dei dekkur. Brettekantar ufsu breidur.. B)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vell, reklameblad og reklameblad, matteboka mi ifjor(1.trinn skedsmo vgs) hadde en 110" Defender, heva og bredda som strålte av glans et-eller-annet sted på island, på en av sidene :) Fryktelig lik Bjørn_H sin faktisk! Tenkte mang en gang på å scanne det, og legge det inn hit men ble aldri noe av :( (stod foresten i forbindelse med utregning av bremselengde :P)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

In Magazine (for Bergen) hadde en veldig fint bilde av rulle.

 

Skal tar kontakt med dem og spør pent å få en kopi (igjen).

 

Glen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JoHanne har tidligere jobbet for Grove Knutsen (de med Zarges, vet dere), og figurerte i deres katalog fra 2002 eller 2003 (og jeg tror de brukte samme katalogen ganske lenge - kanskje fremdeles?) for å vise hvor robuste og solide oppbevaringskasser de solgte/selger. Jeg har brosjyren hjemme, og et av bildene hang i stoooort format på kontoret til han som brukte henne som firmabil. :)B)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...
  • 2 uker senere...
  • 2 år senere...
  • 3 måneder senere...

Vår egen verdens-éner i sjakk, Magnus Carlsen, har blitt en av frontfigurene for klesmerket "G-STAR RAW", står det å lese i Dagbladet.

 

websidene til dette klesmerket under fanene RAW-crossover har de bilder og en video av en RAW-Defender som de tydeligvis bruker i profileringen av de røffe klærne.

 

Fant videoen også på

.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Måtte ta en tur til et sted jeg aldri trodde jeg skulle føre min browser, http://barbour.com etter en reklame i amagasinet i dag - og der var jammen bilen en gang til:

 

gallery_3345_6_71992.jpg

 

M.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Og Aftenposten i dag minner om at Juleinnspurt gir bulketopp med et skikkelig sørgelig bilde til:

 

_G-Tittel-RR_G_jpg_1397625a.jpg

 

:(

 

M.

Endret av MortenSi
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 måneder senere...
  • 4 uker senere...

Jeg synte at denne var ganske fin. Det er Skanska som averterer nye leiligheter/hus. Billedet er tatt ut av en serie. Dette var det som var med Land Rover. Den lille hesten var fin og burde få god plass inne i Seriebilen.

 

Hel billedserien finnes i stort format på http://moderneidyll.no/ LandRover billedet kommer som nummer to. Som sagt det er ikke nødvendig å vente på flere LR billeder da dette er det eneste.

 

 

 

 

skanska.gif

Endret av LandRover
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Ta en titt på Skogstad sport sin katalog for høsten/vinteren 2011/12. For ikke å snekke om hjemmesiden deres skogstadsport.com . Mener å ha hørt at det kan være stas å se i IKEA family magasinet også jeg :lol:

 

Skal si vi er godt fornøyd med publiseringen av "modellen" vår i år :D

 

Tove og Jan - Otto

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...
  • 1 måned senere...
  • 6 måneder senere...

Ny bru over Rombaksfjorden nord for Narvik. Illustrert med RRS på vei fra Bjerkviksiden mot Narvik.

 

1337967230000_h_logalandsbrua_6_4333494978x1200r.jpg

Edit: Noen tekniske data, ca 1530 meter lang med et brospenn på ca 1145 meter (Norges nest-lengste). Byggestart høsten 2012 og estimert kostpris ca 2400 MNOK. Korter reisetiden fra Narvik og nordover med rundt 15 minutter.

Endret av isak
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.


×
×
  • Opprett ny...