Gå til innhold

Maggiolina taktelt


Ahok

Anbefalte innlegg

Hadde jeg forstått hvordan å legge inn bilder, skulle jeg bidratt med et bilde av min Maggiolina som er 210cm lang og 160 cm bred, montert oppå x-mil'n.

 

Den stikker litt ut på hver side over taket, men ikke nevneverdig. Den er hvit, men kan om ønskelig males. Men på min bil, matcher den vinterkamoen, så den blender inn. Synes nå jeg.. Til yttre vedlikehold, kan du bruke de samme midlene som båteiere bruker.

 

På fjelltreffet i Valdres, var det noe vind natt til lørdag..men jeg sov godt, og ikke minst, lå godt. I Maggiolinaen kan du få plass til en overmadrass om ønskelig, og den er det plass til når du har teltet nedslått, i tillegg til dyner og puter. Ekstra komfort.. Det er også innebygget lampe, så du kan fint lese på sengen. God plass til å sitte oppreist er det også, så klesskift går enkelt. Veggene er vindtette, og i taket er det en isolasjonsmatte som gjør det kondensfritt. Det tar under minuttet å sveive det opp eller ned.

 

Jeg har ikke fått prøvd ytterteltet ennå, så fordelen med den kan jeg ikke uttale meg om.

 

Vil noen se bilde av bil med teltet oppe på, send PM med mailadresse! :)

Endret av Skotten
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:) har også sett på taktelt... Seriebilen min er vel like brei som exen din skotten? En ting- har sett på telt i utlandet, men er det en somhar en dør for kaldere strøk?

"*Cold weather version with one door available on special order" står det..........

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:) Det må jo være helt topp skal man ligge en stund....

Men har kikket litt på priser :blink: i Statene koster Extreme small Maggiolina Extreme $ 2199 dvs: NOK 12.330.- her på berget koster denne;M/05 Small 58 kg 130 x 210 KR. 24.100

Det kan ikke være allverden å sende?? Det er denne garanti / kjøpslovgreiene da, noen :unsure:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...

Ikke akkurat voldsomt med taktelt på bruktmarkedet. Vurderer å kjøpe nytt, og bl.a. Adventure Large er spesielt interessant. Et kjapt søk på nettet leder frem til Campingsport naturligvis, men også Norsk Offroadteknikk.

 

En differanse på 6150,- gjør at Norsk Offroadteknikk er veldig attraktive. Noen som har handlet fra disse eller vet noe om de?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nærmeste forhandler som jeg fant, er i Gøteborg! En liten tur unna..

 

 

 

 

 

Sam Safari

Bror Nilsson Gata 4

41755 Goteborg

 

Sweden

 

 

 

Tel. 031 708 2686

 

Fax. 031 708 2681

 

Email. ulla@samsafari.se

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke handlet med NOT enda men kommer til å gjøre det i nermeste fremtid Det virker som en seriøs butikk har ringt eng noen priser men disse kunne hun ikke svare på med en gang i tlf men det gikk ikke mange minuttene før hun ringte meg igjen + at jeg også fikk tilbudet skriftlig.

 

De holder til ikke langt unna meg også da så det er jo greit

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...

NOT er vel en form for partner, evt. underbruk av Team Bertelsen i DK ?

Har noe greier gående vedr. en takgrind, så får vi se.

 

Jeg skal ha taktelt, av tradisjonell type. Ikke glassfiberboks, noen kan ta meg for en ski-idiot...

 

J30S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

[

Jeg skal ha taktelt, av tradisjonell type. Ikke glassfiberboks, noen kan ta meg for en ski-idiot...

J30S

 

Ingen fare, Joker - ingen forbinder deg med ski... :D:P (beklager, ble alltfor fristet av muligheten for å dra en dårlig bløt vits..) Ber om tilgivelse og returner den gjerne! Ingen fornærmelse ment fra min side!

 

MEN - som det har blitt påpekt tidligere, mye kan gjøres for å minske skiboksintrykket, bla med å farge boksen. Men har du mulighet for å få prøvekjørt en maggiolina vil jo mye være gjort. Om du mener at madrassen i Maggiolinaen er for tynn, er det plass for å legge en overmadrass i tillegg og fortsatt ha mulighet for å legge ned taket. Dette sammen med evt sengetøy. Jeg hadde dyne på Fjelletreffet som funket helt glimrende.

 

Bare et innspill fra min side!

 

Ha en knall søndag i regnet!

Endret av Skotten
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...