Gå til innhold

110 V8 "den gule" snart klar....


glenn

Anbefalte innlegg

  • Svar 80
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

Hyggelig med gode tilbakemeldinger :) Det blir vel noe mer dekor bare jeg blir enig med meg sjøl.

Her er en kladd det begynnte med

med_gallery_410_5_210238.jpg

Og bak er det ledig plass

med_gallery_410_5_54213.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vel kopiert litt fra Bowler Wildcat de stripene,så har jeg stripene men mangler motoren :lol:

Har vært å måkt tak i dag og da ble det jammen ett bilde til....

med_gallery_410_5_18604.jpg

Og en liten morsom sak,ryggekamera ;) kjekt å ha ;)

med_gallery_410_5_54770.jpg

Endret av glenn
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan ikke du montere et sånn kamera for Tor også, så kanskje sparkene oppi her får leve litt lenger..... :lol::P;)
blush Forbruk på sparkstøttinger oppi her.........

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nydelig bil! Den var jo fin da Jørn hadde den også, husker jeg, men nå er den jo som ny!

 

Utrolige mange kule valg og oppgraderinger du har gjort, virkelig et godt stykke arbeid. Også gul, da. Niiiiiiiice!

 

:D

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

blush

 

Jeg som surrer kraftig! Trodde egentlig dette var gamlebilen til Jørn Nilsen her på forumet, men der blandet jeg stygt. Det er vel en annen her inne som har den nå. :rolleyes:

 

Pytt-pytt, bilen er ihvertfall griselekker!!!

:D

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det stemmer det Stig,god husk du :) Jørn? Veit ikke noe om det.Hans Chr.på forumet her visste om to eiere før han.Eieren før meg er fra Gjøvik.

Vinsjen er bare dekket til,BT godkjente fangeren med vinsj ;)

STore planer ja Kim,blir du min første kunde :lol:

 

Eh litt sein der ser jeg.......

Endret av glenn
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Batteri til vinsjen er plassert under sete,skjærte hull i gulvet og felte ned en galvanisert kasse.Forsterker til sub er også under sete.2x100 amp batteri.

med_gallery_410_5_21928.jpg

Og under passasjer sete

med_gallery_410_5_94264.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 6 måneder senere...

Neida ingen ekspedisjoner på gang :) Har tenkt litt på salg av bilen,eller sette inn dieselmotor :blink: kjøpt motor,gear og tilbehør.(landrovermotor ja)Blir vel ikke riktig med diesel i denne bilen Men har en plan B, ny friskere kam,bedre tenningsanlegg og litt bedre eksosanlegg er også kjøpt inn, må velgjøre noe snart :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.


×
×
  • Opprett ny...