Gå til innhold

Rr Seter


Anbefalte innlegg

Jeg har et par grå fremseter til RR (ikke skinn) som jeg likevel ikke får bruk for. Noen som er interessert i å kjøpe dem ? I så fall kan jeg ta de med på Rena.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alternativt kan de benyttes til "jugestoler" i garasjen din på Røros. Har du kjøpt hus? Husk at garasjen er viktigere enn huset når du handler! :P Da vi bestemte oss for Bottenvn.49, så kona på huset, mens jeg saumfarte garasjen og garasjen i kjelleren. Vi møttes ute i gården, og var enig om at dette er huset! Konas argument var huset, mitt var garasjen..

Hmff....Hva har dette med seter å gjøre...... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leier hus først. Skal bruke litt tid på å finne det perfekte hus før vi slår til. Det jeg leier har dessverre ikke garasje :( men det jeg skal kjøpe skal ha en stooooooooor garasje. Håper på å finne en garasjeløsning ifm jobben etterhvert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...