Gå til innhold

Vet kanskje ikke hva jeg gjør nå....


Pederover

Anbefalte innlegg

  • Svar 453
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

Snart på tide å ta fram grillen igjen da så dere får dere litt mat.

Dere kan jo ta sluttmonteringa mens dere venter på at kullene skal få den riktige fargen :P

 

Jeg blir farlig imponert :angry:

 

.....må vel bare dra seg ut å få gjort noe sjøl også vel :( .......

 

En ting jeg lurer på. Kan fargevalget ditt skape farlig forvirring i bygda deres :unsure: når du og knuso kommer fra hver deres kant med to like strøkne biler, eller dere kanskje er på to forskjellige steder i dalen på samme tid :huh:

Hvem var det som var hvor? Fargen er den samme, er den ikke?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi snakket om hilseforviklinger i går ja, men vi har vel nogenlunde de samme kjentfolka. (Alle kjenner apen osv. ...) :lol:

Fargene er ikke de samme nei, han har en beigefarge som han sikkert har koden på. Min er lakkert i Mid Grey, fargekoden fant jeg på Forumet (Hovedsiden) under "Fargekoder".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da ble det såpass oppholdsvær at man kunne trille ut for å se over bilen, den ble jammen Grå!

med_gallery_1975_9_184427.jpg

 

med_gallery_1975_9_240913.jpg

 

(Det er noe erotisk over denne fronten her... :blink: )

 

Ellers har vi demontert en meget rusten bremsesylinder jf. problemene jeg har beskrevet før. Denne og stemplene ble gnudd og pusset på, så nå virker alt fint. Ellers kom det grill fra Famous Four i dag! Takk for tipset, Øyvind:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk, takk, *bluss-bluss* blush Ja, det er rart med det, det baller litt på seg når man først holder på! Det som står igjen (som jeg vet om...) er å montere i setekassen og resten av interiøret, samt male dette grått. Så er det noe småtteri med det elektriske.

 

Det stemmer at det står en 71-mod S2a 109" PU bak det ja, det er leieboer Roar sin. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du fått det tett mellom truckcab'ens bakvegg og planets framvegg (bulkhead) ?

 

Har du brukt truckcab for 88" eller truckcab for 109" med adapterplate?

 

Er litt nysgjerrig på hvordan denne adpterplaten ser ut når den er installert.

 

Eivind

 

PS: Bilen er lekker. Det er noe eget med korte pickup'er!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du brukt truckcab for 88" eller truckcab for 109" med adapterplate?

Truckcab for 88" og 109" er like - bortsett fra adapterplaten, da ;)

Bakveggen i truckcaben treffer ikke veggen i bakkassen på en 88"; adapterplaten tetter den glipen som oppstår.

 

(Akkurat på samme måte som man trenger en tetnings-/adapterplate hvis man bruker truck cab fra S1 86"/88"/107"/109" på en 80"...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.


×
×
  • Opprett ny...