Gå til innhold

-92 RR chassis med "tomt" karosseri


smh

Anbefalte innlegg

-92 rr chassis med akslinger med ABS, stabb.stagg foran og bak, bensintank i plast. rammma er meget bra.

Karosseriet er tilnærmet tomt, bortsett fra ABS bremsepumpe, AC + div. Karosseriet er meget bra med svært lite rust.

Pris kr 5000.- evt bud

 

Grå velour seter fra -93 RR + inv. dørpanel

Armlene på venstre framsete er noe deffekt.

Pris kr 1500.-

 

tlf 97036308

mga.tc@online.no :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er "bilen" registrerbar om den får tilbake motor og interiør?

 

Hei

Bilen er kun momset inn, det som er igjen av karosseriet har forholdsvis lite rust, alle utv.panel, interiør,drivlinja samt hjulene er fjernet, rattstamme med ratt, bremsepumpe for ABS +div sitter igjen. Ramma ser veldig bra ut den har som sagt akslinger med ABS, plast tank, stabb stagg.

Kona forlanger en opprydding derfor den fjernes. så det er bare å komme med bud. Send meg epost adr så kan jeg sende ett bilde. :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

-92 rr chassis med akslinger med ABS, stabb.stagg foran og bak, bensintank i plast. rammma er meget bra.

Karosseriet er tilnærmet tomt, bortsett fra ABS bremsepumpe, AC + div. Karosseriet er meget bra med svært lite rust.

Pris kr 5000.- evt bud

 

tlf 97036308

mga.tc@online.no :rolleyes:

 

Det har nå blitt plukket av noen smådeler så prisen er senket til kr 3000.- :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har nå blitt plukket av noen smådeler så prisen er senket til kr 3000.- :rolleyes:

 

 

 

Ny pris kr 2500.- da følger det med en ekstra framakslig fra en - 87 rr

Framsetene + dørpanelene pris kr 900.-

Begynner å haste hvis jeg skal få ryddet opp til 17 mai! :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Svein Marius

 

Har du "lokket" med rør ned i bensintanken og giveren for bensin-nivået samt kontakten og ledningsbiten for denne? Gjerne med den digre plastmutteren som skrur dette "lokket" fast samt pakningen til "lokket". Og koblinger for tur og retur av bensinslanger.

 

Og hva skal du ha for dette i tilfelle du skal selge?

 

Ha en fin dag

hilsen

Henry Arnfinn B)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Svein Marius

 

Har du "lokket" med rør ned i bensintanken og giveren for bensin-nivået samt kontakten og ledningsbiten for denne? Gjerne med den digre plastmutteren som skrur dette "lokket" fast samt pakningen til "lokket". Og koblinger for tur og retur av bensinslanger.

 

Og hva skal du ha for dette i tilfelle du skal selge?

 

Ha en fin dag

hilsen

Henry Arnfinn B)

 

Selger kun alt under ett, karosseriet og chassie til kr 2500.- :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

OK

 

Jeg trenger ikke alle de delene du tilbyr nå, og har ikke plass å lagre alt "skramlet" heller. Så da blir det ikke noen handel.

 

Kunne jo tilbudt deg hundre kroner for de delene jeg spurte etter, inklusive "jernet" som er rundt. Så kunne jeg kommet og hentet kontakten og lokket og deretter levert bilen på "skroten" etter å ha tatt med de delene jeg trenger. :lol::lol:

 

Ha en utmerket dag

hilsen

henry Arnfinn B)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

OK

 

Jeg trenger ikke alle de delene du tilbyr nå, og har ikke plass å lagre alt "skramlet" heller. Så da blir det ikke noen handel.

 

Kunne jo tilbudt deg hundre kroner for de delene jeg spurte etter, inklusive "jernet" som er rundt. Så kunne jeg kommet og hentet kontakten og lokket og deretter levert bilen på "skroten" etter å ha tatt med de delene jeg trenger. :lol::lol:

 

Ha en utmerket dag

hilsen

henry Arnfinn B)

 

Det er jo lite lurt å selge lokket på toppen av tanken, da mister jo tanken sin verdi. :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...