Gå til innhold

Brannbil


Anbefalte innlegg

  • Svar 74
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

Mest aktive i denne tråden

litt avsporing fra topic'en..

 

men denne var fin....... http://cgi.ebay.com/ebaymotors/Land-Rover-...1QQcmdZViewItem

neil

Men beskrivelsen stemmer ikke helt : Det er en 86", ikke en 88" - og motorstørrelsen er oppgitt feil (dersom bilen fortsatt har sin originale motor)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg snakket med selgeren i formiddag - ikke for å kjøpe, men for å prøve å få litt info om bilen. Selgeren var ganske opptatt med å ta imot bud, og i løpet av de få minuttene (max 2) vi snakket sammen tikket der inn bud først på 56 og så på 57 :o :o :o Vil ikke undre meg om prisen krøp over 60 før budfristen gikk ut :blink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg snakket med selgeren i formiddag - ikke for å kjøpe, men for å prøve å få litt info om bilen. Selgeren var ganske opptatt med å ta imot bud, og i løpet av de få minuttene (max 2) vi snakket sammen tikket der inn bud først på 56 og så på 57 :o :o :o Vil ikke undre meg om prisen krøp over 60 før budfristen gikk ut :blink:

 

Jepp.....og da hadde jeg gitt meg for lengst....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en annen brannbil i kikkerten.... ;)

Brannbiler dukker jo opp på eBay (UK) rett som det er ;) - f.eks her

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med fare for å fornærme noen så var vel kanskje det et like godt kjøp som en Exmil til 60k.... Det er jo noen som har gitt det også.

 

Jeg ble litt forundret over hvor mye noen vil gi for en Brannbil jeg. Vår er jo ikke på langt nær så fin og har gått tre ganger så langt (16.000 km), men den er vel neppe verdt mer en fjerdedel i mine øyne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fryktelig dumt spørsmål, men siden jeg får dette spørsmålet hver gang jeg skal kjøpe meg ny LR så plager jeg dere med det også :)

 

Hva skal man med en slik bil (brannbil), nytteverdi? :rolleyes:blush Billigere husforsikring?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rowan Atkinson kjøpte seg en gang DRØMMEBILEN!

En dag var han ute å kjørte tur. Han koste seg bak rattet, og nikket og smilte til alle som så på bilen hans. Foran en stor speilglassbygning stoppet han på rødt lys, og han så seg selv sitte bak rattet i denne bilen. Bilen som han for 5 sek siden elsket. Bilen han hadde drømt om i alle år. Han så rett og slett latterlig ut bak rattet!

Han reiste hjem og solgte den!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jøss! Er vi der ennnå? "Hva ska'ru med det gamle rasket" -liksom. <_<

At brukskjøretøy kan ha en annen nytteverdi enn å dra bymennesker ut i skau'en og til hytta er vist vanskelig å få inn, skjønner jeg. At de samme nyttekjøretøyene har noe, jeg kaller det sjarm, som appelerer til flere av oss er ikke uviktig. Når kjøretøyet i tillegg er lavkilometer og voldsomt godt vedlikeholdt, er det skikkelig interessant. Nei, kanskje jeg skulle selge Land Roveren og begynne med am'rikanere igjen. Da får jeg jo kred i gata... :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:huh: gammelt rask? Hjertet mitt hoppet over noen... når den flotte røde dukket opp på skjermen. :)

holdt faktisk på å kjøpe en brannbil selv engang, Dodge RAM V8 med slanger, stige og alt. Også ei kjempepumpe som var foran B)

Det var ei hjemme som ikke skjønt,så da...... :unsure:

Det er annerledes med Land Rover, men jeg tror ikke hun hadde vært med på treff i en rød sånn?? men jeg JA!

Endret av ragnarsk
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 9 måneder senere...
  • 2 måneder senere...

En bil som er registrert som motorredskap, kan modifiseres noe uten at den mister status som motorredskap.Nå er jo hver enkelt bil gitt en personlig disp.Men i mange tilfeller så kreves det at pumpe og tank skal være operative, men man kan endre dekk, motor osv, men dette bør søkes om på forhånd.

 

Er jo litt fint at man slipper eu kontroll, bomavgifter, omregistreringsavgift og årsavgift + at man ikke har begrensning på km på forsikring. B)

 

Håper at den som kjøpte brannbilen flytter den sirenen, er jo helt latterlig der den er.

 

Har brannbil selv som skal "justeres", dog ikke LR, da jeg ikke vil fryse til vinteren igjen :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.


×
×
  • Opprett ny...