Gå til innhold

109" serie 2 1971 litt modifisert


spitfire

Anbefalte innlegg

  • Svar 329
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

Da har bilen dratt avgårde med ny eier og tre blide jenter i, mor måtte kjøre menneskebil etter :D

Hun skulle visst få kjøre endel av turen til bilens nye hjem etterhvert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pratet med ny eier og han ville kanskje fortsette tråden om bilen her, håper han får brukt bilen mere enn jeg har gjort i det siste. Skal vel ikke mye til for å få til det :lol::rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pratet med ny eier og han ville kanskje fortsette tråden om bilen her, håper han får brukt bilen mere enn jeg har gjort i det siste. Skal vel ikke mye til for å få til det :lol::rolleyes:

Det ble lagd en ny tråd om bilen her :)

Bilen fikk mye oppmerksomhet i går. Jeg fikk også gleden av å prøvekjøre den, og være førstemann, etter eierskifte, til å ta den en liten tur utenfor veien :rolleyes:

 

 

 

 

 

Edit: leif

Endret av EnTo
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ble lagd en ny tråd om bilen her :)

Bilen fikk mye oppmerksomhet i går. Jeg fikk også gleden av å prøvekjøre den, og være førstemann, etter eierskifte, til å ta den en liten tur utenfor veien :rolleyes:

Da er andre kapittel på bilen startet ser jeg, morsomt det da :)

 

 

 

 

 

Edit: leif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.


×
×
  • Opprett ny...