Gå til innhold

Disco v8 Haakons strikkemobile


hugin

Anbefalte innlegg

  • Svar 1,1k
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

Ja :)

 

Finn den posten B)

 

Må bare få lov til å gratulere så mye med frisk Disco, samt sitere meg selv fra en tidligere post. :D

 

:rolleyes:

 

Ok ok, skjönner at det blei litt overdrevet.

 

 

En halvspist snickers!?

 

You wish... :P

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er faktisk litt usikker selv. Var det noen som foreslo å bytte til større coil?

Foreslo da ihvertfall 2 ganger å bytte coil.

 

Biltema har en høyeffektscoil som skal være bra. Har en sånn på RRCen min. Går da i hvertfall fint på tomgang med den. Har ikke skilt så jeg har ikke fått prøvd den så mye.

http://www.biltema.no/products/product.asp?iItemId=89447

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, coil har vært byttet uten at det hjelper fordi Lucas ikke liker Malloryen..

 

Har sett flere som bruker Biltema coilen, men jeg tar ikke sjansen nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ahhh, deilig lyd. MÅ ha en V8er en gang - bare MÅ! Utrolig hyggelig at det har ordnet seg for deg, Haakon, har fulgt nøye med i det siste - og har krysset armer, ben, tær og hår for at dette skulle gå bra. Grattis!

:D

 

 

 

(Lyden minnet nesten om da min eldste sønn (5 1/2) og jeg stod i soveromsvinduet hans i går og lyttet til motoren på veiskrapen som ryddet snø i veien her i går kveld. Han kommer seg stort på de riktige interessene, så legging ble nesten et kvarter forsinket. Var spennende å se og høre på, assa, jeg lover! blush )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tar ikke sjansen på å frisk melde bilen for ny coil er på plass. I dag hentet jeg det jeg manglet for å fikse styringa.

 

Når det er på plass så kan den selges :D

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tar ikke sjansen på å frisk melde bilen for ny coil er på plass. I dag hentet jeg det jeg manglet for å fikse styringa.

 

Når det er på plass så kan den selges :D

 

Tenk og selge bilen når den funker :blink::P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.


×
×
  • Opprett ny...