Gå til innhold

Mislykket samparkering


EHS

Anbefalte innlegg

Er det bare jeg som har forutinntattbrillene på, eller er det flere som synes at de andre bilene ser fullstendig malplassert og umoderne ut ved siden av Deefor? Så sterk er hennes ordløse kulturelle dominans. :)

 

Mvh Terje K.

 

 

Har det egentlig vært bygget en riktig bil etter denne? B)

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøver så godt jeg kan, men ingen andre er særlig samarbeidsvillig ..

 

gallery_4274_9_4484615.jpg

 

Jeg hater Audi! Jeg ville ikke engang kjøpt en pakke spiker om den var laget av en opphugget Audi. Til nød, kanskje en pose tegnestifter. excl :ninja:

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bror min kaller Audi for sagkrakk

jeg lurte hva han mente første gang

'Står i hver gård' var svaret

 

Godt sagt!

 

Kjørte noen mil med A6 i dag; må lide litt for å få skilter til Victorya:P Skjønner ikke Auda-hypen; vonde seter, dårlig kjørestilling, ikke noe moment eller drag før godt oppi registeret. Uff!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hater Audi! Jeg ville ikke engang kjøpt en pakke spiker om den var laget av en opphugget Audi. Til nød, kanskje en pose tegnestifter. excl :ninja:

Hva i alle dager er det som får deg til å hate en bil bare fordi det er fire ringer i fronten på den? :huh:

 

Har aldri hatt Audi selv, knapt kjørt, men syns de har klart å lage noen pene bilmodeller de siste par årene (nye A4 Avant, A5, Q5 og Q7).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva i alle dager er det som får deg til å hate en bil bare fordi det er fire ringer i fronten på den? :huh:

 

Har aldri hatt Audi selv, knapt kjørt, men syns de har klart å lage noen pene bilmodeller de siste par årene (nye A4 Avant, A5, Q5 og Q7).

 

 

Q7 synes jeg er grusom å se på, en sann lidelse. Ser ut som en billigmodell de har kjørt trykkluft på. Hele bilen roper ut at "se her sitter jeg, jeg har mer penger enn peiling på bil." Og de skryter av teknikken. Der ligger forspranget, sier de. Hva har de egentlig vært først med? Ur-Quattro har jo samme 4x4-systemet som RR hadde 10 år tidligere.

 

Audi er uten tvil 80- og 90 tallets største bilhype. Med andre ord, et resultat av god markedsføring. Samme gjelder i en viss grad også VW. De gjorde et stort nummer av at de var de første som puttet kompressor i en gatebil siden Mercedes gjorde det under krigen (550K og 770K - paradebilene til Hitler&Co). Samme med den smale V-motoren de laget for noen år siden. Bare at de glemmer Lancia sine kompressorbiler (kalt Volumex) fra seint sytti/tidlig åttitall. Og at Lancia også hadde en V4 på 11 grader for leeeeenge siden. Riktignok var VW sin på 6 grader, men noen sensasjon var det ikke.

 

Ellers synes jeg bilene er kjedelig å kjøre. Følelsen i rattet er "død" sammenlignet med hva de får til i Italia (Lancia og Alfa). Jeg lurer på om de har klart å lage en bil som klarer å kjøre fra en 1992 Lancia Integrale Evo på svingete veier?

 

Men du må ikke ta det med å hate så bokstavelig. Jeg er nordlending og stor i kjeften :rolleyes: Jeg bare prøver å si at Audi er noe av det aller siste jeg vil bruke pengene på av biler fordi de er så oppskrytt. Men den kommer nok før billigutgaven av Tata (som har kjøpt Land-Rover). De har forresten øket prisen på billigbilen sin fra 2000 til 4000 dollar for å finansiere kjøpet av LR.

Endret av AreM
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjörte flere audier. Og faktisk ikke så ille. (Selv eid flere.)

Minste bror derimot tror jeg hater de, han har vraket 2 stk i löpet av siste halvår.... Mor sin, og så far sin.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjörte flere audier. Og faktisk ikke så ille. (Selv eid flere.)

Minste bror derimot tror jeg hater de, han har vraket 2 stk i löpet av siste halvår.... Mor sin, og så far sin.....

 

 

Ja, det er sikkert fordi han hater Audier og har ingenting med kjørekunnskaper å gjøre.. :P

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
Kjørte til jobben i dag og parkerte mellom to (kvinnelige) kollegaer... blush

gallery_1975_9_13201.jpg

 

 

Det stemmer som en sier her at bilen " hører til " i Rælingen , dvs han som har bygget den slik bor her hvor jeg bor , jeg er ikke så gla i amcar , men skulle jeg hatt en spesiell en , kunne jeg godt hat denne ! En særdeles flott bil , håper ny eier behandler den med omhu,.....disse er det ytterst få av i Norge.

 

Espen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
  • 3 uker senere...

Neineinei TT, den bilen må hun gjøre alt på selv eller sende den på vektsted, mao poleringen har hun måttet utføre selv. Derimot har jeg sagt at hvis hun bytter den i en Disco II eller annen LR skal jeg ta alt mht vask, service og småreparasjoner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres fornuftig ut Theo.....en d2 er ikke å forrakte , jeg har jo nettopp sittet på med Ahiok sin flotte D2 , det er standsmessig kjørevogn med trekkvillig diesel med gromlyd.

 

Men jeg er i serie-modus.... :lol:

 

Mvh Espen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

D2 hadde vært en perfekt nr 2 bil etter Krestaver, men jeg er redd det blir en Avensis hvis kona velger å selge tyskerdingsen....hun bruker garasjetrikset som argument, en D2 går nemlig ikke inn i garasjen, men hun må nesten få bestemme hvilken bil hun skal kjøre selv, men da må hun vaske og vedlikeholde den også :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Ser de en Defender så skal de alltid klynge seg rundt en"... <_<

 

130 'omringet' av amerikansk og tysk "forurensning" utenfor Biltema i dag. :D

 

gallery_163_9_169193.jpg

Endret av terratracker
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 måneder senere...

Sant det Eivind, skulla egentlig plukka av alt som kan få nytt liv igjen.

Det var en brann på tomta der etter at bilde vart tatt, men jeg tror RR slapp fra den med skrekken.

Det er vel folk i Trondheim som kan ribbe den og eventuellt legge det ut for salg til trengende.

Men er det noe du trenger så gi beskjed, skal se hva jeg får til.

 

Mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, det er min gamle 1982 modell :)

 

 

EDIT; :(

 

Bakluka var en av de bedre da jeg solgte i 2004....

Bokstavene har en seinere eier klistra på.

Interiøret var også i god/pen stand mtp alderen.

Endret av ole jacob
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...