Gå til innhold

Mislykket samparkering


EHS

Anbefalte innlegg

Jeg klart å få samparkering på jobb samt på kjøpesenter....

 

 

Det var i summer, men har ikke klart å få bilde ut av mobil for nu.

 

med_gallery_1951_6_28667.jpg

 

 

med_gallery_1951_6_123450.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Terningmoen, Elverum. Etter en økt i grønne klær oppdager jeg at gamlingen har fått selskap av en yngre slektning. Det var god plass på den store parkeringen, så jeg gjetter på at dette var bevisst samparkering. De hadde vel et og annet å snakke om....med_gallery_1998_9_255405.jpg

 

 

Bedre sent en aldri... Begynner å bli noen uker siden, men det var nok samparkering foretatt med fult overlegg.

 

med_gallery_3262_9_143257.jpg

 

Winston insisterte på å slå av en prat over natten, og han var så bli på søndagsmorgnen atte :) I tilegg til å kunne tilbringe noen timer med en eldre slektning, hadde han fått påmontert snorkel på lørdagen,og han syntes han var blitt så fin B)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

var ikke tråden om misslykket samparkering ?

 

dette er misslykket, jeg følte meg ihvertfall liten i freelanderen blush , og forundret over hvordan i all verden han kan klare å ha skilt på den der :huh: .

bildet er tatt på søndagstur til hove, ikke på island !

gallery_2023_9_231739.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...
var ikke tråden om misslykket samparkering ?

 

dette er misslykket, jeg følte meg ihvertfall liten i freelanderen blush , og forundret over hvordan i all verden han kan klare å ha skilt på den der :huh: .

bildet er tatt på søndagstur til hove, ikke på island !

gallery_2023_9_231739.jpg

 

Bilen er den gamle til Ørn Thompson, sjefen på Arctic Trucks.

Han tok den med som flyttegods fra Island, så den er godkjent som den står...

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne tråden er fornøyelig med sin solide avsporing fra opprinnelig tema: "Mislykket samparkering, og hensetting av avfall"

Eller er det jeg som har misforstått?? I det siste har det kun vært bilder av det jeg ser på som vellykkede samparkeringer.

 

Får hive meg inn med et bilde jeg og da, fra P-huset i Amfi Vågen Sandnes forrige lørdag, pen rød Disco med litt løft, snorkel og dekorert med LRF klistermerker.

http://www.lrforum.com/forum/index.php?aut...si&img=9709

 

Etter oppdateringen på forum-software har det bare blitt tull for min del, får ikke limt inn linker i "Insert Link" boksen, får ikke limt inn linker til bilder i "Insert Image" boksen (med unntak av LRF bilder som ikke vil vises), og får ikke sette inn Smileys.

Kjører Opera med siste oppdatering, har slettet alle "cookies" og registrert brukernavn og passord på nytt uten at det hjelper.

Har også Safari for Windows installert, der kan jeg gjøre alt dette, men programmet nekter å lystre scrollehjulet på musa, må bla manuellt...

HJELP!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan jo gjøre et forsøk på å bringe tråden tilbake til "topic" da: ;)

 

...ergelig parkering på jobb i forrige uke. <_< Vi som pleier å ha så god plass og all ting. Når jeg kom på jobb,sto denne fine 110 DCPU'en og flottet seg. (Finfin farge og alt ;) )Synd med avfallet/leiebilen.... Ble ekstra mye kaffe den dagen, for jeg var stadig borte i vinduet arbeidsdagen for å se om det åpnet seg en mulighet, men dengan ei...

 

med_gallery_3262_9_87784.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

var ikke tråden om misslykket samparkering ?

 

dette er misslykket, jeg følte meg ihvertfall liten i freelanderen blush , og forundret over hvordan i all verden han kan klare å ha skilt på den der :huh: .

bildet er tatt på søndagstur til hove, ikke på island !

gallery_2023_9_231739.jpg

 

Aiaiai. B)

Makan til de to hj60ne jeg har hatt før.(Hadde bare 33")

Mmmmmmm gode minner.

Mekanisk vinsj rett fra kassa,feit stålfanger som presset unna alle småtrær som kom i veien for den.

Minnes treplatene som skulle hindre folk fra å ramle igjennom gulvet baki bilen. 4L rekkesekser som startet uansett,alderi flatt batteri,alderi servopumper,dynamoer eller startere som røyk...

 

(Gulvet i 93 discon var enda mere råttent enda den var 12år nyere og hadde 300000km mindre på telleren)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da får vel jeg og legge inn et mine få forsøk på vellykket samparkering. Søskentreff er koselig. Famlielikheten er slående, ikke noe behov for gentesting her nei.

 

http://www.lrforum.com/forum/index.php?aut...si&img=9876

 

Og hva gjør jeg galt i dag da. Ingen bilder som vil legge seg inn.

Endret av Novise
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...