Gå til innhold

Mislykket samparkering


EHS

Anbefalte innlegg

  • 2 uker senere...

Terningmoen, Elverum. Etter en økt i grønne klær oppdager jeg at gamlingen har fått selskap av en yngre slektning. Det var god plass på den store parkeringen, så jeg gjetter på at dette var bevisst samparkering. De hadde vel et og annet å snakke om....med_gallery_1998_9_255405.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

.... dette var bevisst samparkering. ...

Det er alltid en deilig følelse å returnere til vogna og finne den i selskap med en artsfrende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var igrunnen godt å være sørpå igjen, og få trent opp igjen hilsearmen. B)

Har sett horder av LR, blant annet denne på Krokstadsenteret en dag i forrige uke:

mms_op_single_id_381967_name_bilde_2819_

Ellers hilst på mange Defendere på E18 mellom Oslo og Drammen. Sett flere flotte seriebiler også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Det er eieren av sjappa som har bilen nå , er vist den eneste i Europa og noen få i USA .

 

Veeelll...jeg jobbet sammen med en som har TO av disse. Den ene ruller og brukes som hverdagsbil til jobb! Han sa det var to som rullet i Norge. Den ser ikke ut som denne da, den er nok mer original.

 

Den går i Søgne, og vi har jo noen her som bor der...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

EDIT: Jeg skrev dette i et øyeblikks forvirring...hopp over rettelsene mine, linkene stemmer :D

 

 

Neeeeiiiii, der tok jeg jammen feil gitt!

 

Ex-kollega Audun har en AMC MATADOR:

 

[img=http://amc-denmark.tripod.com/adm/interstitial/remote.jpg]

 

Den likner jo (til mitt forsvar):

 

[img=http://amc-denmark.tripod.com/sitebuildercontent/sitebuilderpictures/img_0081.jpg]

 

 

Bildene finnes her.

 

 

Edit: Nei, man kan tydeligvis ikke linke til de bildene...

Endret av @le
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neeeeiiiii, der tok jeg jammen feil gitt!

Ex-kollega Audun har en AMC MATADOR:

 

Og bilen utenfor fire-fire-sjappa er en ....... ;)

 

Bildene finnes her.

 

<_<:o Tung side, med pop-ups, spiste opp hele båndbredden, pluss en en eller annen amerikansk lyd som kræsjet mitt mottak (streaming) av proper British radio (BBC North Yorkshire) :angry: .

No offense, @le, men det er vitterlig ikke noen bilder av noen skarve amerikanske biler verd! :P

 

Mvh Terje K.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aiaiai, nå tenkte jeg riktig, for så å tenke igjen, og da skar det seg :) Jeg har rett!

 

Så...det er iellefall en til som ruller, det kan jeg være enig med meg selv om.

 

Og den siden?

 

Tok ca fem sekunder å laste her...har du vurdert å kvitte deg med 28.8-modemet Terje? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tok ca fem sekunder å laste her...har du vurdert å kvitte deg med 28.8-modemet Terje? ;)

 

Fem sek? Men så streamet du kanskje ikke radio i hi-fi-kvalitet i bakgrunnen? ;)

 

Vanlig ustabil ADSL her; normalt 1,3 - 1,7 Mbps, men ikke siste generasjon PC og ikke for mye RAM, heller.

 

Den holder dog vanligvis til det viktigste: Verdens Beste Forum med Verdens Beste Radio i bakgrunnen. ;)

 

Mvh Terje K.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som trådstarter vil jeg takke Peder for å lede oss tilbake på den smale (168cm?) sti.

 

Hilsen Eivind

Endret av EHS
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...